תאונת דרכים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תאונת דרכים
    אוריאל
    22/05/2012

    שלום שמי אוריאל, בן 20, לפני יומיים עברתי תאונת דרכים קיבלתי מכה באגודל ימין והוא התנפח וקבלתי מכה יבשה בברך שמאל. רבע שעה לאחר התאונה התחלתי להרגיש כאב בגב התחתון והרגשתי מין חומציות בפה (בכיך). אתמול הייתי אצל רופאה (ביקור רופא). היא עשתה לי בדיקות פיזיות בסיסיות (לעמוד ולהרים את כל אחת מהרגליים,לשים רגל אחרי רגל בפס ישר), עשיתי את התרגילים טוב. היו לי גם באשכים (דקירות) אבל זה עבר בינתיים. יש לי דקירות בכל הגוף עם הדקירות מפסיקות פעם חוזרות. ביקשתי הפנייה למיון לעשות רנטגן וCT כדי לשלול פריצת דיסק אבל הרופאה טענה שאין לי פריצת דיסק ואם הייתה לי פריצת דיסק לא הייתי יכול להרים את הרגליים בזמן שאני יושב(אני מתקשה קצת שלהרים את רגל שמאל- יכול להיות בגלל המכה היבשה שקבלתי ברגל). היא צודקת?
    כשאני יושב יכול לכאוב לי הגב תחתון ואז כשאני משנה תנוחה כואב לי קצת מעל עצם הזנב.. לפעמים כואב לי הגב האמצעי ולפעמים העליון. עוד משהו שאני רוצה להוסיף... כשחזרתי מביקור רופא הביתה במהלך הנסיעה הביתה כל פעם שעלינו על פסי האטה היו לי כאבי גב - דקירות חדות, ובכל פנייה שהרכב עשה היו לי כאבי גב. כמו כן אתמול הרגשתי צריבה בגב התחתון. האם לפי דעתך לפי מה שכתבתי כאן ולפי הבדיקה (הבסיסית) שהרופאה עשתה יכול להיות שיש לי פריצת דיסק או שהרופאה צודקת ועל סמך הבדיקות הבסיסיות (שעברתי) אין לי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תאונת דרכים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משהו שאני רוצה להוסיף

    אוריאל
    23/05/2012

    קמתי היום בבוקר וכשאני מזיז את כף רגל ימין לצד שמאל וימין יש לי מין כאב כזה ניראה לי שזה בשריר שהשריר תפוס.. אני יכול לעמוד על קצות האצבעות ועל העקבים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד משהו

    אוריאל
    23/05/2012

    אני מרגיש גם שהשרירים שלי בידיים וברגליים חלשים.. כאילו הם מתנוונים (חס וחלילה)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד משהו - תגובה

    ד''ר אלון בורג
    24/05/2012

    שלום רב
    אתה מתאר תלונות אופייניות לתאונת דרכים, כולל כאבים בגב ובשרירים ותחושת חולשה לעיתים בחילות והקאות.
    לא מדובר בפריצת דיסק.
    אתה צריך לנוח קצת ולחזור לשגרה כפי יכולתך.

    בברכה
    ד"ר אלון בורג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו