שבר בראש רדיוס מרפק ללא תזוזה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שבר בראש רדיוס מרפק ללא תזוזה
    ophir
    28/09/2012

    שלום.
    לפני כ 4 וחצי חודשים עברתי תאונת דרכים ונשבר לי ראש רדיוס במרפק ללא תזוזה ונוזלים בכמות בינונית בחלק הקידמי והאחורי של המרפק..
    כתוצאה מכך סבלתי מכאבים בלתי נסבלים, והייתה לי הגבלה חמורה ביישור וכיפוף היד. האורטופד המליץ על טיפולי פיזיותרפיה עד שהשבר יתאחה. אחרי סדרה של טיפולי פיזיותרפיה, אני יכול לישר ולכופף את היד (אבל לא עד הסוף) ועדיין כואב לי בעשיית פעולות מסוימות.
    קריאה בכמה פורומים חשפה בפניי שקיימת האפשרות שהכאבים לא יחלפו, בנוסף קראתי גם על מקרים בהם הכאבים חלפו ואחרי קצת פחות משנה חזרו.
    שאלתי היא, מה השכיחות שהכאבים לא יחלפו או שיחלפו ויחזרו בעתיד?
    תודה למשיבים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבר בראש רדיוס מרפק ללא תזוזה - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    02/10/2012

    הכאבים אמורים לחלוף לאחר מספר חדשים. היישור כמעט תמיד נשאר מעט מוגבל. בד"ל שברים כאלו מטופלים מיידית!!! בפיזיותרפיה להשגת טווחי תנועה. הכאבים מאד סוביקטיבים ולרוב חולפים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו