אבחון פציעה בברך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אבחון פציעה בברך
    אלמוני
    01/12/2012

    מכותבים שלום, אני חייל לוחם בחטיבה קרבית ומתוקף תפקידי נמצא בכושר פיזי לא רע.
    ב3 החודשים האחרונים נהגתי לשמר כושר זה ע"י ריצות על הליכון בלבד,
    כתוצאה מריצה בהליכון השליטה בקצב הריצה עולה ועל כן הרגשתי שאני יכול הכל והרשתי לעצמי להפריז במרחקים ובתוצאות.

    לפני כחודש איתגרתי את ברכי בדרך זו, בשבוע אחד, ביצעתי 3 ריצות בשבוע
    של 3, 5, ושוב 5 קילומטרים. משמע סך הכל בשבוע 13 קילומטרים.
    מיד בשבוע שלאחר מכן, קפצתי ל3 ריצות של 8 קילומטרים, משמע 24 קילומטרים.
    לפי העובדות הנל ביצעתי קפיצת נפח של כ-11 קילומטרים לשבוע, שזה משהו שנחשב חדש לגוף שלי.
    לקראת אמצע הריצה האחרונה של ה8 קילומטרים התחלתי לחוש כאבים קלים בצד שמאל של הברך עצמה, אמנם סיימתי את הריצה אך עם כל צעד וצעד הכאב התחזק עד כך שבסוף הריצה כמעט ולא יכולתי ללכת כלל.

    כתוצאה מאירוע זה הבנתי שכנירא פצעתי את עצמי אך עדיין לא הבנתי מה בדיוק קרה, על כן בחרתי לתת לגוף מנוחה, נחתי כשבוע וחצי שבהם כמעט לא כאב לי כלל, לאחר שבוע וחצי יצאתי לריצה של כ-4 קילומטרים, להפתעתי הכאב חזר כבר מיד לאחר 2 קילומטרים ולקראת סוף הריצה הכאבים היו עזים כך שבסוף הריצה לא יכולתי ללכת כלל!
    המשכתי לנוח עוד שבועיים ולאחר מכן שוב יצאתי לריצה, ושוב הכאב חזר.

    חשוב לציין שבמהלך כל החודש בו נחתי, בכל לילה ישנתי מעל 6 שעות שינה ונחתי מספיק, לא היו שום פעילויות פיזיות או עומסים על הברכיים פרט לריצות עצמן.

    בהתחלה ניחשתי שאלו הם שברי מאמץ, אך בהתחשב בעובדה שגם לאחר חודש שלם העומס עדיין לא ירד, ואפילו לא התחלש, אני באמת תוהה אם אלה באמת שברי מאמץ, מצד שני לפי מה שאני שומע קרע ברצועה או דברים חמורים יותר היו מאובחנים אחרת והייתי חש הרבה יותר גרוע.

    על כן אני מתייץ בכדי לשמוע דעה מקצועית על מה יכולה להיות הבעיה. מה הסיכויים שזו בעיה הגדולה משברי מאמץ? ואם לא, כמה זמן עוד אצטרך לנוח..?

    בתודה, אלמוני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אבחון פציעה בברך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפשר התיחסות בבקשה?

    אלמוני2
    06/12/2012

    התיחסות בבקשה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני ממליץ לסגור את הפורום, גם ככה..

    אלמוני2
    11/12/2012

    גם ככה על אף הודעה שאנשים כותבים פה אתם לא עונים, אז מה הטעם בפורום בכלל? זה סתם מטעה אנשים..
    סגרו את הפורום אם אתם הרופאים הנכבדים לא יכולים להיות פעילים בו
    שזה דרך אגב מובן וברור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו