נקע בקרסול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נקע בקרסול
    יפעת
    07/02/2013

    לפני כחודש וחצי בני כבן 19 נפל מהמדרגות ולאחר מיקם תוך כדי נפילתו עיקם את קרסולו. קצת התנפח וכאב זמן רב. הנפיחות ירדה, אבל מאז תוך כדי הליכה הרגל נוטה להתעקם ומאד כואבת, מדוע הוא ממשיך לעקם את הקרסול תוך כדי הליכה, זה לא בשליטתו.. תודה על העזרה.אגב, הקיץ הזה הוא מתגייס לצבא (קרבי) מקווה שזה יעבור לו עד אז...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נקע בקרסול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נקע בקרסול - תגובה

    אורן לרנר
    10/02/2013

    שלום יפעת,
    מה שאת מתארת הוא תופעה של נקעים חוזרים. זוהי תופעה שכיחה הנובעת מפגיעה במבנים סביב מפרק הקרסול. מפרק זה, בדומה למפרקים אחרים בגוף, מסתמך לצורך שמירה על יציבותו על חיישנים הממוקמים ברצועות, בגידים ובשרירים סביבו. מתיחה של הרצועה, הגיד או השריר מפעילה מיידית את השרירים הנגדיים לתנועה על מנת לשמור על שווי המשקל ועל שלמות המפרק. בזמן הפציעה הראשונה של בנך נמתחה הרצועה במידה כזו או אחרת, וכך נפגע גם תפקוד החיישנים. לכן הוא נוקע שוב ושוב את הקרסול.
    בשלב הראשוני יש לטפל בנפיחות ובכאב סביב המפרק באמצעים של פיזיותרפיה כגון טכניקות להורדת נפיחות וכאב, מתיחות, שימוש בחבישות מיוחדות, בחשמל וכן הלאה. בהמשך, ובייחוד לאור גיוסו הקרוב של בנך, יש לשקם את התגובות שתארתי על מנת למנוע פציעות חוזרות. הדבר ניתן לביצוע על ידי תרגילים ייעודיים שיינתנו לו על ידי פיזיותרפיסט.

    בברכה,
    אורן לרנר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו