שבר בפמור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שבר בפמור
    אודי
    11/03/2013

    שלום ד"ר
    יש לי שבר ממלחמת יום הכיפורים בפמור שזווית האיחוי אינה ישרה אלא כ 90 %
    בתקופה האחרונה כאבים חזקים בחלק התחתון של הירך -שם היה השבר-ובעיות כיפוף
    סי טי שעשיתי לאחרונה קבע בין היתר "משמאל בחלק הדיסטלי של עצם הירך באספקט הקדמי,
    עיבוי סקלרוטי מעט בלתי סדיר,
    עם שינויים סקלרוטים גם בגבול הפנימי של הקורטקס,
    ייתכן ומדובר בשבר הליכה לאחר ריפוי.
    באבחנה מבדלת ייתכן גם אוסטואיד-
    אוסטאומה אך רצויה קורלציה קלינית,
    מאחר והממצא אינו
    קלאסי"
    כ"כ ערכתי מיפוי עצמות על פיו:""קיימת הדגשה של המשטחים המפקריים ועצם הפיקה משמאל"
    אני מוכר במשרד הבטחון עם שני אחוזי נכות בלבד
    האם יש טעם לפנות למשרד הבטחון לצורך הערכת נכות מחודשת ?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שבר בפמור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבר בפמור - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    18/03/2013

    אם אכן השבר ברגל שמאל והחיבור שלו היה לא תקין (כשאתה אומר חיבור של 90% - זה חסר משמעות כי לא ברור מה הביעה), ניתן להגיש החמרה כי ייתכן ויש השפעה לאורך שנים של עמדת השבר או קיצור של הרגל, על המפרקים השכנים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו