בורסיטיס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בורסיטיס
    יעל
    15/04/2013

    שלום,
    לפני כחודשיים התחלתי לסבול מכאבים בעקב כף הרגל שהתבררו כדקלת בבורסה של אכילס. קיבלתי טיפול של כדורים ומשחה נוגדי דלקת שאותו סיימתי אבל אני עדין לא יכולה לנעול נעלי ספורט היות ובית העקב שלהם ילוחץ בדיוק על האיזור שאמנם פחות נפוח מלפני הטיפול אך כנראה שעדיין לא החלים. ביקרתי שוב אצל האורתופד אבל התשובה שלו היתה שאין מה לעשות חוץ מלחכות כמה חודשים ולראות אם זה יעבור לבד ובינתיים אם אני ממש מתעקשת לעשות פעילות גופנית אני יכולה לרוץ יחפה על החוף.
    התשובה שלו נשמעת לי לא ממש רצינית ורציתי לשאול שני דברים:
    1. האם באמת אין מה לעשות מעכשיו חוץ מלחכות? קראתי שקיימים טיפול באולטראסאונד וכד'- האם האם שמורים לדלקות חריפות בלבד?
    2. האם יש פעילות גופנית שלא תפעיל לחץ על האיזור?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בורסיטיס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בורסיטיס - תגובה

    אורן לרנר
    16/04/2013

    שלום יעל,
    יש בהחלט מה לעשות. טיפולי פיזיותרפיה כגון אולטרסאונד, חבישות מיוחדות להורדת העומס המקומי והמרוחק, טכניקות לשחרור רקמה רכה ועוד יכולים לקדם ולהאיץ את תהליך הריפוי.
    כל פעילות גופנית שלא מערבת לחץ מקומי ולא גורמת להחרפת הכאב בזמן הפעילות ו/או אחרי מנוחה אפשרית, בייחוד, כדי ללכת על הצד הבטוח, פעילות ללא נשיאת משקל הגוף, כגון שחייה.

    בברכה,
    אורן לרנר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו