מתן ייעוץ לגבי אופן טיפול של פזיותר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מתן ייעוץ לגבי אופן טיפול של פזיותר
    טל
    04/05/2013

    ערב טוב,
    אני מטופלת כבר כ-4 שבועות אצל פזיותרפיסט עקב פגיעה בברך (בעקבות הפנייה שקיבלתי מהאורטופד שלי). בעת הטיפולים הפזיותרפיסט עושה לי מסג' גם באיזור הישבן עצמו (מוריד את התחתון כמעט עד הסוף) וברגליים. האם זה בסדר שהטיפול יבוצע בצורה הזאת? באיזורים הללו? ולאחר הורדת הבגד?
    אודה מאוד לתשובה, כי אני קצת חוששת ולא בטוחה עד לאיזה גבול צריך להגיע (כששאלתי אותו הוא אמר שזה קשור לברך-ובאמת האיזורים שבהם הוא נגע היו תפוסים).

    תודה רבה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתן ייעוץ לגבי אופן טיפול של פזיותר - תגובה

    אורן לרנר
    05/05/2013

    שלום טל,
    לשרירי הירך (הישבן) אכן קיימת חשיבות מכרעת בתפקוד תקין של הברך. שרירים אלה מחוברים מהאגן לעצם הירך או לרצועה חיצונית העוברת לכל אורך הירך ועד לברך. ליקוי במתח השרירים, באורכם או בכוחם עלול לגרום לליקוי בתפקוד הברך שיתבטא בכאב, חולשה או ירידה ביכולת השליטה בה.
    בקיצור, מה שהפיזיותרפיסט עושה הגיוני ותקין ולמעשה מהווה טיפול מקיף ונכון בבעיה. מה שאת צריכה לעשות במקרים אלה הוא לדרוש מהמטפל הסבר מדויק שיניח את דעתך.

    בברכה,
    אורן לרנר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו