נפיחות ברגל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נפיחות ברגל
    לימור
    30/05/2013

    שלום, שמי לימור אני בת 24 ולפני חודשיים שברתי את הקרסול. ביום ראשון האחרון הייתי בביקורת אצל אורטופד והוא אמר שאני יכולה להתחיל לדרוך על הרגל ולעשות פיזיותרפיות. התחלתי לדרוך על הרגל בבית בהדרגה למרות הכאבים החזקים שאני מרגישה בעת הדריכה. מה שנראה לי מוזר זה שהרגל התחילה להתנפח לי באזור הקרסול מאותו זמן שהתחלתי לדרוך עליה (אני יציין שאני לא דורכת הרבה בגלל הכאבים) האם זה מצריך התייחסות של אורטופד שוב? או האם הנפיחות החדשה זה נורמלי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נפיחות ברגל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו