חוסר יציבות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר יציבות
    איריס
    24/06/2013

    שלום.
    אני בת 28 בריאה בדרך כלל,וכבר קרוב לשנה אני מרגישה תחושה של חוסר יציבות,מעין הרגשה שאני שטה,מתנדנדת או עומדת ליפול.זה קורה בעמידה,בהליכה ואפילו בישיבה.ולפעמים כשאני רוצה לקחת משהו אני מרגישה שזה עומד ליפול מהידיים.התחושה יכולה ללוות אותי לאורך ימים שלמים מה שמאוד מקשה עליי את הפעילות הימיומית והטיפול בילדה שלי.יש ימים שאני לא מרגישה חוסר יציבות אבל הימים האלה נדירים.
    עברתי בירור אצל נוירולוג, ct,eeg,mri ואאג שהפנה לבדיקת שמיעה ו eng ובדיקות דם מקיפות, ברוך השם הכל תקין מלבד ממצא ב Eng שבעקבותו הופנתי לפיזיוטרפיסט וסטיבולרי שנתן לי תרגילים לטיפול בהרגשה של חוסר היציבות, בינתיים ללא תוצאות (אצלו בטיפול כבר חודשיים). כמו כן עברתי טיפול פיזיוטרפי בצוואר בעזרת אולטרסאונד ולייזר, אבל אף אחד לא איבחן שמקור הבעיה שלי הוא בצוואר...

    האם יש טעם לפנות לרופא אורטופד? ייתכן שמדובר בבעיה בחוליות הצוואר? איך מבוצעת האבחנה במקרה זה?
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר יציבות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר יציבות - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    24/06/2013

    לא נשמע כבעיה אורתופדית. בדיקת הEMG אמורה לכלול גם את הצוואר ואם שם הכל תקין... אבל - ניתן לבדוק את הצואר - אורתופד המתמחה בבעיות צוואריות או נוירוכירורג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו