עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה
    אלכס
    06/02/2014

    שלום רב
    הנני פונה אליכם לאחר שהייתי אצל מספר רב של רופאים
    סיבת הפניה היא כאבים באזור הבטן מתחת לצלעות הכאב מורגש בעיקר בישיבה ולא בעמידה .
    ביצעתי מספר צילומים +אולטראסאונד בטן פעמיים הכל יצא תקין
    בדק אותי פעמים כירוג גם הכל תקין
    מיון פעמיים הכל תקין (בדיקות דם +צילום רנטגן בעמידה)
    כמובן מטופל אצל רופאת גסטרו בשל חשש לדלקת במעי ששוללת בעיה שקשורה למעי (גסטרוסקופיה קולנוסקופיה+MRI בטן.
    חשוב לי לציין שהכאב התחיל אחרי בדיקת הקולנוסקופיה שעברתי
    התחיל כאב עמום ונהפך קבוע אין סימן לפרפורציה או משהוא בסגנון
    הייתי אצל אורטופד שהציע ברקסין שאני לא יכול לקחת בגלל המעי
    רציתי לדעת אם יכול להיות שזה קשור בשריר ,גיד ,עצם הצלע התחתון גם כואבת במגע או כל דבר אחר ואם אפשר לקבל עצה למי אני יכול לפנות כי אני כבר עובד עצות
    מודה על תשובה כנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה - תגובה

    אורן לרנר
    06/02/2014

    שלום אלכס,
    מאחר ונבדקת ונשללה אפשרות של בעיה פנימית המקרינה ומסוגלת לחקות בעיה אורטופדית, סביר להניח כי אכן הבעיה אורטופדית. כלומר, מאוד ייתכן שהכאב נובע מבעית שריר-שלד, ויש לערוך בדיקה פיזיקלית על מנת לחדד את האבחנה.

    בברכה,
    אורן לרנר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו