קושי בפתיחה וסגירת כף יד לאחר ניתוח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קושי בפתיחה וסגירת כף יד לאחר ניתוח
    סיון
    24/05/2014

    היי,
    כתוצאה משבר מורכב בשורש כף היד עברתי ניתוח להשתלת פלטה. מאז הניתוח, כף היד שלי מוגבלת בתנועה והאצבעות אינן נפתחות בצורה מלאה. גם סגירה מלאה אינה מתאפשרת. עובדים איתי על זה בריפוי בעיסוק אך כל פעם נראה שיש רגרסיה והמצב חוזר לעצמו. אני חוששת מאוד שאשאר כך תמיד ולא אוכל לפתוח את היד ותמיד אהיה מוגבלת בתנועותיי. התאימו לי בריפוי בעיסוק סד שאמור לעזור בפתיחת היד ואמרו לי לישון איתו, כרגע אני לא מצליחה להשאר איתו לילה שלם כי כואב לי. השאלה האם אני אמורה להשאר איתו בכוח למרות שכואב לי, זה לא עלול לעשות נזק מסוים? ואיזה תרגילים מומלצים שאוכל לבצע בבית יכולים לעזור בפתיחת היד? ומה יותר נדרש במצבי - ריפוי בעיסוק או פיזיותרפיה?
    האם יש טווח זמן מסוים שבו עלי לפתוח את היד - שאם הוא עובר זה כבר לא יקרה? אם כן מה הטווח הזה? אני כבר 3 שבועות לאחר הניתוח והיא עדיין לא נפתחת.

    תודה רבה,
    סיון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קושי בפתיחה וסגירת כף יד לאחר ניתוח - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    08/06/2014

    3 שבועות זה עדיין בסדר, גם חודש. עליך להיות מטופלת גם בריפוי בעיסוק וגם בפיזיותרפיה ולבקש מהמטפלים תרגילים לעשות בבית. אם הסד כואב באמצע הלילה, תורידי. זה לא עושה נזק, להיפך אבל זה מפריע לשינה.
    עדיין הזמן קצר מאד לאחר הניתח ולא ניתן לדעת על התוצאה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו