נפיחות בברך לאחר נפילה מאופניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נפיחות בברך לאחר נפילה מאופניים
    אמא של רוכבת
    25/05/2014

    הבת שלי רוכבת אופני שטח . אתמול נפלה בזמן רכיבה.
    קיבלה הרבה חתכים בעור וזה החלק הפחות מטריד. לטענתה סובבה ועיקמה את הרגל בזמן הנפילה (כשנסתה לשחרר את הרגל מהקליטים של האופניים).
    הברך מאוד נפוחה והילדה לא מסוגלת לדרוך על הרגל.
    היינו אתמול במר"מ. עשו צילום והאורטופרד אמר שאין שבר , אבל אי אפשר לדעת אם יש נזק אחר. שנחכה שבוע.
    הילדה מאוד סובלת ואני לא יודעת איך לעזור לה או לאן פנות לייעוץ נוסף ואם בכלל צריך, או פשוט לתת לזמן לעשות את שלו...
    אשמח לעזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפיחות בברך לאחר נפילה מאופניים - תגובה

    אורן לרנר
    25/05/2014

    שלום,
    נפילה תוך סיבוב הברך יכולה להסתיים בכמה אופנים, החל מנזק לעצם (שבר), דרך נזקים לרקמה הרכה (כגון קרים במניסקוס/ים וברצועות וכדומה) וכלה בכך שלא נגרם נזק ממשי. נכון שכדי לאבחן יותר במדויק יש לחכות מעט לעיתים, אולם בזמן זה לעיתים קרובות ניתן להקל על הכאב, להוריד נפיחות ולהדריך, במקרה הצורך, גם האם ואיך להשתמש בשלב זה באביזר עזר, כגון קביים. לכן, מומלץ לפנות לאבחון ולטיפול פיזיותרפי בשלב הזה, הן כדי להקל על הסימפטומים, והן כדי להכין את הרגל לבאות כבר בשלב מוקדם זה.

    בברכה,
    אורן לרנר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו