יד ימין ורגל שמאל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יד ימין ורגל שמאל
    ל
    21/07/2014

    יש לי חולשה בשריר מסתורי או כמה שרירים ביד ואין לי מושג איך להסביר את זה ואיזו בדיקה יכולה לזהות את זה כי כבר בדקו לי את הידיים ולא זיהו את זה ו/או לא טיפלו בזה כי זה רק במצבים תוך כדי פעולות מתי שאני לא יכולה להשתלט על זה, ונתנו לי להבין שזה ככה בלי שנתנו לי טיפול או אבחון ספציפי לזה. בעל פה אני מתבטאת פחות טוב מאשר בכתב. איך אני יכולה לקבל לזה אבחון? אני ממש סובלת מדימוי עצמי נמוך בגלל זה. אני לא יכולה לשתות קפה עם חברה בלי שהיא תזהה את זה, אני לא יכולה להיות עם אנשים שאני לא מכירה בלי לפחוד שמא הם ראו את זה ומה הם חושבים עלי בגלל זה, אני לא יכולה לשתות עם אמא שלי בלי לדעת שהיא רואה את זה ולא אומרת כלום, אני לא יכולה לשתות עם היד השניה בלי שחברה שלי תגיד או תחשוב -אני יודעת למה את (אני)לא שותה עם יד ימין כמוני וכמו שעשית (עשיתי) לפני התאונה, (לפני 27 שנים וחצי פחות יום מהיום). חוץ מזה יש לי נטיה תוך כדי פעולה שאני לא יודעת איך להסביר בכף רגל שמאל בגלל שבר שנהיה לי בשוק ולמרות שהתאמנתי זה חוזר ואני רוצה לחזק ולסדר את השרירים שם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יד ימין ורגל שמאל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יד ימין ורגל שמאל - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    21/07/2014

    אולי כדאי לפנות לבדיקת נוירולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הייתי אבל לא עזר לי

    לירון
    31/08/2014

    לאחרונה הופניתי גם לאורטופד בקשר ליד והופניתי על ידו לפיזיותרפיה ועברתי אבחון בעל פה רק בקשר ליד. מה ההמלצות של הפורום בקשר ליד ובקשר לרגל שהיה בה שבר מרוסק והתאחתה כמו שהתאחתה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הייתי אבל לא עזר לי - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    01/09/2014

    אחדד שוב - יש צורך בבדיקה. אם נבדקת ונשלחת לטיפול זה הפתרון. מעבר לכך - אם לא הועיל - עלייך לחזור למי שבדק אותך. לא ניתן לבדוק דרך האתר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו