מה נעשה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מה נעשה?
    יוגב
    26/07/2014

    אני בן 24 ועוסק בתחום הטבחות מאוד אוהב את עבודתי .
    הבעיה היא שהעובדה כרוכה בעמידה ממושכת במשך 9-8 שעות ביום לפעמים 10 שעות. כשאני חוזר הביתה אני מרגיש עייפות גדולה מאוד וזה מתבטא בכך שאין לי כוח לצאת החוצה לעסוק בפעילות גופנית.
    ואני מודאג מזה שעכשיו אני בחור צעיר מה יהיה עוד 10 -20 שנה? אני יגיד לך לאן אני חותר מה אני אמור לעשות? איך אנשים שהעובדה שלהם כרוכה בעמידה ממושכת מצליחים לעבוד בזה בלי להתלונן? מה עושים? אני גם לצערי בגלל העבודה לא עוסק בפעילות גופנית כמו ריצה חדר כושר בגלל שאין לי כוח ואני מודאג שאם אני יתחיל להתאמן יהיו לי בעיות בגב בברכיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה נעשה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה נעשה? - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    27/07/2014

    דעתי דרוש לך כח רצון. אין קשר ישיר בין העמידה לעייפות. גם בעבודה בישיבה 10 שעות ביום מתעייפים.
    הבעיה מוכרת לכל מי שרוצה לעשות פעילות גופנית ועובד שעות רבות
    הפתרונות הם בדכ"ל - לא להגיע הביתה ואז לצאת לחדר כושר. לעשות את הפעילות בין תום העבודה להגעה הביתה או בין הבית להגעה לעבודה - ו"על הדרך" אתה מרוויח עליה באנרגיה
    מקווה שהועלתי
    דר' יונה יניב
    "עייפה שעושה פעילות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו