כדורסלן פצוע

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כדורסלן פצוע
    מנשה
    17/01/2015

    שלום רב אני שחקן כדורסל בן 27, כמו כמעט בכל חורף יש לי כאבים שמתחילים באזור המפשעה.
    רק שהפעם זה ממש מערב את שרירי הבטן ברמה מאוד כואבת שמקשה עליי גם בחיי היום יום.
    עשיתי בדיקת הדמיה אצל ד"ר קוץ באולטרסאונד אבחנתי והנה הממצאים:
    דלקת דוד צצדית, יותר מצד משמאל גיד AL(אדוקטור לונגוס) הודגם מעובה והיפואקדוני בעיקר באזור האחיזה בפוביס עם אי סדירות קורטיקלית בפוביס, מתאים לטנידנופתייה.
    בנוסף הודגמו סימני חולשה של הדופן האחורי של התעלה המפשעתית(PIWI) בקע ספורטאי משמאל לא הודגם בקע ממשי.

    העניין הוא שעשיתי כמה טיפולי אלקטרודות ויחד עם מנוחה וכדורים זה מעט עזר לי אך הכאב חוזר לאחר כל אימון.
    עיקר הכאב הוא בשכיבה שאני צריך להפעיל את השרירים התחתוניים של הבטן.
    מה עליי לעשות(הרופא הבודק אמר שהכאב לא נובע מהבקע ספורטאים אלא מהדלקת.)
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כדורסלן פצוע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדורסלן פצוע - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    29/01/2015

    ייתכן שאתה זקוק לניתוח (ע"ש "מרטנס" - הרופא הבלגי המטפל בספורטאים.) זו בעיה נפוצה, בעיקר אצל כדורגלנים. יש בארץ מספר מנתחים שיכולים לבדוק לאבחן ולנתח את הבעיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו