שבר בקרסול לאחר שלושה וחצי חודשים.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שבר בקרסול לאחר שלושה וחצי חודשים.
    שרון
    26/07/2015

    שלום,
    בקצרה שלושה חודשים וחצי לאחר תאונת דרכים(קטנוע). בצילום סיטי לקרסול שבוצע לפני שלושה חודשים התגלה הממצא הבא: סיכום: שבר קטן בטלוס אחורי משמאל, ללא תזוזה של פרגמנטים וללא מדרגות תוך פרקיות
    באזור של מפרק סוב טלרי אחורי משמאל. המצב השתפר מאז אך ישנה בעיה שמטרידה אותי מאוד שיש לי עדיין כאבים בקרסול ובחלק העליון שמחבר בין הרגל לכף רגל יש תחושה של ניתוק ביחס לכף הרגל הבריאה. כאילו השבר לא התאחה כמו שצריך או חלקית . לצערי התשובה שאני מקבל מאורתופד הקופה שזה כלום והשבר עבר נראה כאילו הוא לא מאמין לתלונות שלי. שאלתי האם כדאי לפנות למומחה כף רגל באופן פרטי?והאם באופן תאורטי יכול להיות בעיית איחוי בסוג כזה של שבר(לא גובסתי)? אשמח לקבל המלצה מה כדאי לעשות במצבי במיוחד שחלפו שלוש חודשים וחצי . תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כנראה..

    טל
    09/08/2015

    כנראה שפגעת ברצועות והם נחלשו, לך לרופא כאב ותבקש prolotherapy לרצועות באזור (לא זריקה אחת אלה מספר זריקות לכל הרצועות הקשורות ליציבות המפרק)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו