שבר 'ווי בראש הרדיוס במרפק יד ימין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שבר 'ווי בראש הרדיוס במרפק יד ימין
    מילי
    08/06/2011

    שלום ד"ר,
    בעלי נפל לפני כחודש מאופניים ונפגע במרפק. בחדר מיון בוצע לו צילום שלא הדגים שבר. בביקורת כשבוע לאחר הפגיעה ומשהכאבים והנפיחות לא ירדו, בוצע צילום חוזר שהדגים שבר לא באופן חד משמעי.
    CT שבוצע לאחרונה הדגים כדלקמן:
    מבנה גרמי של עצמות שנכללו בסריקה תקינים.
    הודגם שבר קווי עם תזוזה מינימלית של הפרגמנטים בראש הרדיוס אשר מערב את המשטח המפרקי. לא הודגמו שברים נוספים.
    לא הודגמה תגובה פריאוסטלית.
    מרווחים תוך פרקיים שמורים.כמות מוגברת של הנוזל התוך פרקי.
    הדגמה תקינה של הרקמות הרכות.
    מה משמעות התוצאות? כיצד ניתן לטפל בזה? יצוין כי עם הזמן הכאבים פוחתים אבל עדיין קיימת הגבלה ביד (לא ניתנת ליישור וכיו"ב).
    תודה מראש, מילי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבר 'ווי בראש הרדיוס במרפק יד ימין - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    09/06/2011

    כנראה אכן שיש שבר של ראש הרדיוס ללא תזוזה. השבר לא משמעותי אבל כואב. הטיפול בשבר כזה הוא הפעלה, כמה שיותר מהר של המרפק, כולל פיזיותרפיה. לפעמים נשארת הגבלה מינימלית ביישור, שאין לה משמעות בתפקוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו