כאבים חזקים !

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים חזקים !
    עופרי
    14/06/2011

    שלום רב .
    קוראים לי עופרי , אני בת 15 .
    בשנה וחצי האחרונה יש לי הרבה קליקים בכפות הרגליים. הייתי מזיזה אותם מצד לצד והיו יוצאים לי קליקים. לפני כיומיים קפצתי בחבל ואחרי הקפיצה הרגשתי כאבים בכפות הרגליים.
    מאז שקפצתי נורא כואב לי שם. כואב לי בהליכה, ירידה במדרגות, עלייה במדרגות בקיצור בשני כפות הרגליים כואב לי בכל פעילות שאני עושה.
    לפני חודשיים הלכתי לאורטופד , ללא צילום הוא אמר שהקליקים לא חמורים (לא כאב לי שעשיתי אותם) אף פעם לא היו לי כאבים כאלה אחרי קפיצה בחבל וכל פעילות גופנית אחרת.
    יש לי שתי מקומות של כאבים העליתי תמונה אחת של מקום אחד את התמונה עם המקום השני אני מעלה בהודעה הבאה
    שאלות :
    1) מה פשר הקליקים האלה?
    2) אני צריכה ללכת לבדיקה אצל אורטופד ? זה חמור?
    3) הכאב נמשך יומיים בערך. מתי הוא יעבור? ולמה כואב לי ככה?
    בבקשה תעזרו לי !
    תודה מראש, עופרי.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים חזקים !

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים חזקים ! - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    22/06/2011

    עפרי יקרה,
    יכול להיות שקיבלת מכה בעת הקפיצה וזה גרם לכאב. אם לא יעבור עוד מספר ימים גשי לרופא.
    אני משער שעד עתה הכאבים כבר עברו.
    לגבי הקלילקים בדרך כלל אם אינם מלווים בכאב אין להם משמעות.
    אם יש כאבים כדאי ללכת לאורטופד לבדוק.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו