מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בעיה רצינית מסמים פסיכיאטרים שלא ידוע אם יש מה לעשותקרן28/06/2016
שלום רב לצוות הפורום, לפני שלוש שנים לקחתי ריספרדל וריטלין la 20. ומאז אני חווה א מיניות מוחלטת, בעיה רצינית בעוררות המינית הסובייקטיבית,חשוב להדגיש שיש סוגים של הפרעות של בעיית עוררות,ואני מתייחסת רק לסובייקטיבית-בעיה זו אומרת שרגש ההתרגשות המינית של המשיכה לאדם אחר נעלמה ממש כמו א מיניות,מאז תופעת הלוואי אין לי יום ואין לי לילה אני רק רוצה שהסיוט הזה יעבור,אני כולה בת 19 ויכול להיות שבגלל הסמים הפסיכאטרים לא אוכל להתאהב לעולם ולחוות תשוקה כמו כל בחורה אחרת, אני מתחננת שתענו לי לשאלה הבאה-האם תרופות הסיאליס והוויאגרה מטפלות בבעיית עוררות מינית סובייקטיבית או האם קיימות תרופות אחרות שמטפלות בבעיה זו שכמובן שהמקור שלה הוא תופעת לוואי שלא עוברת מהסמים הפסיכאטריים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה רצינית מסמים פסיכיאטרים שלא ידוע אם יש מה לעשות - תגובה
יוסי מצקל03/07/2016קרן יקרה
הפיתרון מצוי בידיו של רופא מומחה, פסיכיאטר, או סקסולוג. אין צורך להתבייש. חיי מין תקינים הינם בסיס חשוב בזוגיות, אנא פני בהקדם למומחה. התרופות שתיינת המיועדות לטיפול בגברים פועלות על זרימת דם באבר המין הגברי ולא על הפרעות פסיכיאטריות או פסיכולוגיות. אין הם מיועדות לנשים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא מדובר בבעיה נפשית
שירן05/07/2016תמיד כשאין פיתרון אומרים שהמצב נפשי וזה לא נכון, זאת בעייה פיזיולוגית ידועה שנגרמת מהסמים הפסיכאטריים ואני לא היחידה שמתלוננת עלייה , כשהייתי במצב הנפשי הרע ביותר לפני התרופות הכל היה תקין מבחינת המשיכה המינית, זה רק מהתרופות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא מדובר בבעיה נפשית - תגובה
יוסי מצקל05/07/2016לא אמרתי שהבעיה פסיכיאטרית. מי שמכיר היטב את הטיפול התרופתי בבעיות מסוג זה הוא סקסולוג. ואם בודאות זו תופעת לואי של תרופה פסיכיאטרית רצוי להתייעץ עם פסיכיאטר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחסון סינטומיציןמיטל28/06/2016
שלום רב,
האם ניתן לאחסן משחת סינטומיצין באריזה סגורה (שלא נפתחה) ללא קירור?
האם לאחר הפתיחה מחייב קירור?
אני רוצה לקחת איתי לחו"ל ולכן השאלה.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחסון סינטומיצין - תגובה
יוסי מצקל28/06/2016יש לאחסן במקום קריר. אין צורך בקירור לאחר הפתיחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אגיסטן v - מה המינון ומתי אני אמורה לקחת את התרופה?יפעת27/06/2016
שלום וברכה,
אני בת 48, נ+2.
אתמול הייתי אצל רופא נשים, המתמחה בגיל המעבר, לבדיקה שיגרתית.
נמצא שיש לי פטריה בוגינה ולשם כך עלי לקחת פעמיים : אגיסטן v.
אלא שבבית המרקחת הרוקח לא ידע אם עלי לקחת פעמיים, שהם יום אחרי יום.
או פעמיים שהם בהפרש של שבוע אחד מהשני.
את התרופה הראונה לקחתי אתמול, ולא ברור לי מתי אמורה להיות הפעם הנוספת. אשמח ואודה מאוד על תשובתכם המהירה.
בברכה ותודה מראש,
יפעת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אגיסטן v - מה המינון ומתי אני אמורה לקחת את התרופה? - תגובה
יוסי מצקל28/06/2016אגיסטן V טבליות ואגינליות יש לקחת 3 ימים רצופים לפני השינה. אנא הסתכלי בעלון המגיע עם התרופה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- tkrdhv - זמן הסתגלות הגוף לפרוטיאזיןשיר26/06/2016
שלום. קיבלתי המלצה לתת פרוטיאזין כנגד אלרגיה לבן שלי שהוא בן 11. הבנתי שהתרופה מאוד מרדימה אבל הגוף מסתגל. רוצה לשאול, למרות שבוודאי אינדיבידואלי, תוך כמה זמן בערך הגוף מתרגל, הופך לפחות ישנוני וחוזר לעצמו. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר tkrdhv - זמן הסתגלות הגוף לפרוטיאזין - תגובה
אילן ללבניקוב05/07/2016שיר שלום,
ההשפעה היא אישית וישנם כאלו המרגישים יותר את תופעות הלוואי ולאורך יותר זמן ולכן תופעה כזו יכולה לחלוף לאחר מספר ימים עד שבוע בדרך כלל,
שבוע טוב ובריא,
אילן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזמן התסגלות לפרוטיאזין
שיר05/07/2016תודה רבה. האם אתה יכול לפרט מהן תופעות הלוואי לתרופה מעבר לעייפות ? האם זה גם סחרחורת, בחילה, כאבי ראש...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזמן התסגלות לפרוטיאזין - תגובה
אילן ללבניקוב12/07/2016שיר שלום,
תופעות הלוואי של התרופה מצוינות על גבי עלון התרופה ובהן: דופק מואץ, חמתח וחרדות, יובש בפה, בחילות, בעיות עיכול וכדומה. אם את חשה בתופעות כאלו ואחרות יש להיוועץ ברופא המטפל לגבי המשך הטיפול.
תוכלי לקרוא עוד על השיטה הטבעית לחיזוק מערכות הגוף השונות באתר
שבוע טוב ובריא,
אילן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוטלת אוגמנטין עקב דלקת גרון וחווה חולשה כללית וסחרחורותענבר24/06/2016
שלום,
שמי ענבר בת 22.
ביום ראשון התפתחה אצלי דלקת גרון. רופא המשפחה נתן לי אוגמנטין 875, פעמיים ביום.
תוך יומיים וחצי כל התסמינים חלפו (עלי ליטול את התרופה שבוע ימים, עד מחר בלילה), אך החל מאתמול אני בחולשה כללית.
אתמול היה לי מעט חום והיום בעיקר סחרחורות וחולשה רבה... קשה לי לעמוד לאורך זמן.
האם אלה חלק מתופעות הלוואי של האנטיביוטיקה?
כבר יום שישי בצהריים אז לא יכולה להתקשר לרופא ולהתייעץ איתו...
יש לציין שנטלתי אוגמנטין מספר פעמים בעבר ולא הייתה בעיה.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוטלת אוגמנטין עקב דלקת גרון וחווה חולשה כללית וסחרחורות - תגובה
יוסי מצקל28/06/2016ענבר יקירה
יתכן שהחולשה נובעת מהמחלה ויתכן מהתרופה.
בכל מקרה עלייך לפנות בהקדם לרופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש במספר תוספי תזונה עם ברזלמיכל23/06/2016
שלום רב,
בשביל להיפתר מאקנה, אני נוטלת פרוביוטיקה מדי יום, ויטמין C ואבץ לפני השינה. בבדיקות דם שעשיתי לאחרונה התגלה שיש לי מעט ברזל (לא אנמיה, אבל מחסור בברזל). רציתי לשאול האם ניתן להוסיף את הברזל לשגרה זו.
אם זה רלוונטי: אני לוקחת גם גלולות, ורואקוטן רק פעם אחת בשבוע.
עד כל התוספים עזרו מאוד, אבל המחסור בברזל ניכר במצב הרוח ובתחושת החולשה שלי.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שימוש במספר תוספי תזונה עם ברזל - תגובה
יוסי מצקל23/06/2016ניתן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לנשים testomax 25mg gelמחפשת תשובה23/06/2016
שלום רב, מעוניינת לדעת בבקשה הוראות נטילה מקובלות של ג'ל טסטוסטרון
מסוג testomax transdermal 25 mg
אצל נשים, למטרת שיפור החשק המיני.
התרופה הזו מיועדת במקור לגברים, אבל ניתנת גם לנשים ע"י רופאים סקסולוגים ואנדוקרינולוגים במקרים מסויימים. הייתי רוצה לדעת מה ההמלצה שלכם לגבי מינון? היכן למרוח את הג'ל בגוף? האם מומלץ לנטילה יומית? אחת לשלושה ימים? רק לפני קיום יחסי מין? המון תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנשים testomax 25mg gel - תגובה
יוסי מצקל23/06/2016המוצר אסור לשימוש לנשים. לצורך שימוש בנשים יש לקבל אישור מיוחד ממשרד הבריאות. (טופס 29ג) התרופה עלולה לגרום שינויים מיניים (שיעור יתר ויותר מזה)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש בטלפסט אומפרדקס ורמוטיב ושימוש ממושךתמי23/06/2016
שלום
כמה שאלות:
1. אני משתמשת בטלפסט ואבמיס כבר 4 שנים בערך יום יום. האם יש עם זה בעיה?
2. בנוסף, לפני כמה ימים קיבלתי מרשם לאומפרדקס לשלושה חודשים בעקבות ריפלוקס
וגם רמוטיב לחרדה (בנתיים ל3 חודשים), נמסר לי שאפשרי לקחת את האומפרדקס בבוקר בזמן שאני לוקחת טלפסט ואבמיס ובערב אקח את הרמוטיב
האם ישנה בעיה עם ערבוב התרופות, כי קראתי באומפרדקס שכדאי לברר שימוש אם משתמשים גם בתרופה שמכילה את הצמח היפרקוקום שזה הצמח ממנו מופק הרמוטיב.
חוץ מזה אני לוקחת גם חומצה פולית
אני חוששת שזה יותר מידי תרופות..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שימוש בטלפסט אומפרדקס ורמוטיב ושימוש ממושך - תגובה
אילן ללבניקוב05/07/2016תמי שלום,
לגבי הטלפאסט והאבמיס אין מניעה לשלב ביניהן.
לגבי האומפרדקס ורמוטיב: ההיפריקום עשוי להפחית את ריכוז האומפרדקס בדם ובכך להפחית את השפעת הכדור בגוף ולכן יש להפריד את ההיפריקום לפחות שעתיים מהתרופה.
אין בעיה עם החומצה הפולית כיוון שזהו ויטמין החיוני לגוף.
שבוע טוב ובריא,
אילן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעי זיעה אדומים בצוואר, באיזה תרופות ניתן להשתמש?מאיה23/06/2016
הי, יש לי על כל איזור הצוואר פצעי זיעה. באיזה תרופה ניתן להשתמש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעי זיעה אדומים בצוואר, באיזה תרופות ניתן להשתמש? - תגובה
יוסי מצקל23/06/2016המצב נקרא MILIARIA לפצעים מסוג זה רצוי לטפל טיפול מונע, כמו ביגוד קל מכותנה , רחצה בסבונים ללא סבון עדינים, ושהות באזורים ממוזגים.
שימוש בתרחיץ קלמין הותיק יכול להועיל וכן קרמים המכילים קמפור או מנטול. גם קרמים המכילים סטרואידים יקלו (מרשם רופא) יש להמנע ממשחות על בסיס שומני החוסמות הפרשת זיעה. אם הפצעים פתוחים יש לגשת לרופא עור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתרופות עם מרשם
מאיה23/06/2016אני כבר שבוע עם הקלמין, באיזה משחות עם מרשם? אתה יודע להגיד על משהו ספציפי? אתה יודע גם תוך כמה זמן זה עובר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתרופות עם מרשם - תגובה
יוסי מצקל23/06/2016מאיה יקרה
ישנם מספר סוגים של מיליאריה, לא אוכל להתנבא לגבי זמן ריפוי. לגבי תרופות מרשם יש מספר אפשרויות, בואי וניתן לרופא עור להחליט על סמך בדיקה.
יום נעים
יוסי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תגובה אלרגית לאומפרדקס 20 מ"גבחורה22/06/2016
אתמול בהנחיית רופא התחלתי ליטול כדור אומפרדקס 20 מ"ג, ולאחר נטילת הכדור הראשון התחלתי לחוש גרד באזור החזה, כפות הידיים וכפות הרגליים. כמו כן, היום הופיעה לי פריחה אדמדמה באזור החזה. לא המשכתי ליטול את התרופה, אבל הגרד לא נעלם לי. הדבר מלחיץ אותי שכן בדרך כלל אין לי תופעות לוואי מתרופות וזאת הפעם הראשונה שזה קורה לי. תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה אלרגית לאומפרדקס 20 מ"ג - תגובה
יוסי מצקל23/06/2016מה השאלה? באופן עקרוני עלייך להפסיק את הטיפול ולפנות לרופא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם מותר לנהוג כשנוטלים זלדיאר?זיוה21/06/2016
תודה על תשובתכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם מותר לנהוג כשנוטלים זלדיאר? - תגובה
אילן ללבניקוב05/07/2016זיוה שלום,
התרופה עשויה לגרום לטשטוש ולנמנום ולכן לא מומלץ לנהוג בזמן נטילת התרופה,
שבוע טוב ובריא,
אילן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי תרופת טופיתרים 25 מ"גדינה20/06/2016
שלום,
אני מטופלת בסלואו דרלין 80 מ"ג כבר מספר שנים ולאחרונה הפסיקו לייצר אותו. הנוירולוג המליץ לי לקחת במקום תרופה בשם טופיתרים 25 מ"ג ואמר שתופעות הלוואי שלו הן זרמים בידיים וירידה במשקל.
לאחר קריאה באינטרנט וקריאת העלון של התרופה גיליתי שישנן תופעות לוואי רבות נוספות (למשל ירידה בהזעה ועלייה בחום הגוף שדורשת התייחסות מיוחדת, או בלבול ורצון להתאבדות). הרופא לא ציין אותן בפני. האם זה כי תופעות אלה פחות שכיחות?
בנוסף, ראיתי שאסור לשתות אלכוהול עם התרופה. האם זה נכון? כי גם את זה הוא לא ציין.
תודה מראש,
דינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי תרופת טופיתרים 25 מ"ג - תגובה
יוסי מצקל22/06/2016דינה יקדה
כל תופעות הלואי הרשומות בעלון הן תופעות אשר נגרמו על ידי התרופה ועלולות לקרות. אין הכרח שתופיע תופעת לואי בכלל, התופעות חלקן פופולריות יותר וחלקן פחות. הרופא ציין את הנפוצות. ישנן תופעות לואי שמחייבות הפסקת השימוש בתרופה מיידית - גם הן רשומות בעלון. יש לקרוא הייטב את העלון ולנהוג פיו אלא אם הרופא אמר אחרת. אם מצויין שאסור לשתות משקאות אלכוהוליים אז אסור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול מונע והכדורים המשך שאלה ונזקשואל19/06/2016
תודה על תשובתך..אך מה הכוונה לא אמור להגרם נזק?אז יכול להיות שכן?אני חייב לגשת למיון לבקש מרשם מחדש לכדורים?זה תרופה מאד חשובה וקריטי ל28 חום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול מונע והכדורים המשך שאלה ונזק - תגובה
יוסי מצקל19/06/2016אם הוצאת כדורים ספרת והחזרת לקופסא לא נגרם להם נזק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם אפשר להחליף משחת פוסידיק בדרמקומבין?אביגיל19/06/2016
קיבלתי מרשם למשחה פוסידיק לצורך טיפול בזיהום שנוצר כתוצאה מעגיל חדש באוזן.
האם אני יכולה למרוח דרמקומבין במקום?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם אפשר להחליף משחת פוסידיק בדרמקומבין? - תגובה
יוסי מצקל19/06/2016לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השתמשתי בטעות באורלמדיק בהריוןאדווה18/06/2016
אני בהריון והיתה לי אפטה בפה.
השתמשתי באורל מדיק ורק אחרי זה קראתי שאסור בהריון.
מה עלול לקרות עכשיו? נזק לעובר?
אני ממש התחילת ההריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השתמשתי בטעות באורלמדיק בהריון - תגובה
יוסי מצקל19/06/2016מציע שתפני ליתר ביטחון לרופא המטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.png)



.jpg)
