שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    יוסי
    16/04/2008

    שלום רב,
    אישתי בהריון בחודש 5.

    רציתי בבקשה לקבל טיפים מה אני יכול לעשות כדי להקל עליה. כיצד עלי להתנהג. זהו ההריון הראשון שלנו ואני בחרדות
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליוסי

    גלית מוריה שלגי
    18/04/2008

    כל הכבוד על התמיכה באישתך. מבורך. קודם כל שיהיה לכם במזל טוב ושההריון יהיה קל ובריא וכך גם הלידה.
    יפה שאתה מתחשב ורוצה להקל על אישתך. אני מקווה שהיא משתפת איתך פעולה ומשתדלת לדאוג לעצמה ולעובר שגדל בתוכה.
    לא ציינת כל כך ממה אישתך סובלת, או מה מציק לה. האם זה פיזי או רגשי? אני מנחה ששניהם.
    נסה לברר עם אישתך מה מציק או מפחיד אותה, מה היא מצפה ממך, מה הכי טוב לה בהריון, תשתדל לכבד דברים שהיא רוצה, לפנק ולעסות איפה שכואב או מציק לה. להחמיא לה. תקופת ההריון ובמיוחד הריון ראשון מלא בהתרגשויות, חששות, ציפיות. תהנו מההריון. זו תקופה שלא תחזור. תהנו מהכל. תחשבו מחשבות חיוביות. אני ממליצה אפילו לכתוב מין תסריט על איך הלידה שלכם תהיה. זה נורא מחזק ומקדם אתכם למה שאתם רוצים.
    אני ממליצה כמובן לעבור קורס הכנה ללידה- קורס שייתן לכם טיפים, ילמד אותך כיצד לתמוך ולעזור לה בזמן הריון ובלידה עצמה. קורס הכנה ללידה יפחית גם את החרדה הקיימת.
    ולחשוב חיובי. להתייחס להריון כאל משהו נפלא ומדהים שלכם בתור זוג. אתם עומדים להפוך למשפחה. מדהים לא?
    מקווה שעזרתי
    גלית מוריה שלגי
    מדריכת הכנה ללידה והורות ראשונית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום