
מתי יש צורך לפנות לרופא?
אם הילד עדיין מרטיב אחרי גיל 7 כדאי לשקול לגשת לרופא. קרוב לוודאי שלא תתגלה בעיה רפואית אבל בכל זאת מומלץ לוודא זאת. גם אם הילד חוזר להרטיב פתאום אחרי תקופת יובש ארוכה, כדאי לגשת לרופא.
* המידע המופיע כאן אינו מהווה המלצה לנקיטת הליך רפואי כזה או אחר. כל המסתמך על המידע המוצג עושה זאת על אחריותו בלבד. הגלישה בכפוף לתנאי השימוש באתר
.jpg)
.jpg)
.jpg)





(1).jpg)




.jpg)