מי שפיר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מי שפיר
    שמשיה
    27/07/2015

    שלום רב
    השבוע הייתי בבדיקה רוטינית אצל הרופא שלי בה התגלה כי יש לי ריבוי מי שפיר.
    בערך AFI נרשמה המילה ריבוי ללא ציון מספר.
    יש לציין כי כל הבדיקות והסקירות יצאו תקינות עד עתה כולל
    העמסת סוכר 50- תקינה (126).
    הנתון היחיד שחורג מהנורמה הינו הפרשה של גלוקוז בשתן- לטענת הרופא שלי זה שכיח אצל נשים בהריון שהכליה מפרישה גלוקוז למרות שאין רמות גבוהות בדם. כמו כן הוא אמר שאין קשר בין שני הדברים.
    לא נשלחתי לבדיקות נוספות בנתיים.
    כעת אני ממתינה לפגישה נוספת עימו בעוד כחודש (שבוע 30) בה הוא אמר שאולי אשלח לבצע העמסת סוכר 100 ג
    אשמח לדעתך בנושא.
    האם יש לבצע העמסת סוכר כבר עכשיו? מדוע לחכות?
    האם יש צורך באקו לב?
    תודה
    שמשיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מי שפיר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מי שפיר - תגובה

    ד``ר רון ברדין
    28/07/2015

    שמשיה שלום רב
    רוב מיקרי ריבוי מי השפיר במיוחד הקלים ( במיקרה שלך לא מצויין הערך)הוא ללא גורם פתולוגי וללא משמעות מיוחדת. במקרים שיש סיבה סכרת נימנית עליהם אם כי לרוב יתבטא בסכרת לא מאוזנת . הסבירות שאצלך סכרת היא גורם קטנה. לא נישלחת מניח להעמסה 100 גרם כי מייד כניראה הריבוי גבולי . את מוזמנת בהחלט לשאול שאלה זו את רופא שלך . אקו לב עובר היא המלצה רוטינית במיקרי ריבוי אם כי אם 2 הסקירות תקינות סבירות נמוכה ביותר למום לבבי
    נהוג לבצע ייעוץ גנטי בשאלת הצורך בדיקור מי שפיר. בכל מיקרה יש לעעקוב אחרי גדילת העובר וכמות מי השפיר. באם מרובה יש לבצע סקירה מכוונת לריבוי מי שפיר
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו