wormian bone וקשר לדברים אחרים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • wormian bone וקשר לדברים אחרים
    אור
    16/08/2015

    שלום,
    אני בת 29, כרגע בהריון שלישי בשבוע 21. שני ההריונות הקודמים נגמרו בהפלות בשבוע 8 בעקבות מחיצה שהוסרה.

    שקיפות, סקירה ראשונה וסקר ביוכימי ראשון יצאו תקינים.
    בחלבון העוברי קיבלתי ערך של 2.11 שהוגדר כגבולי והסיכון לטריזומיות 1:10000
    נאמר לנו שרק צריך לעשות סקירה מאוחרת יחד עם מכוונת למערכת העצבים.
    ביום חמישי עשינו סקירה כזו אצל ד״ר ערן כסיף ונמצאה wormian bone בודדת במרפס אחורי.

    הבנו שכממצא יחיד הדבר אינו משמעותי, אבל האם יש קשר לערך הגבולי בחלבון העוברי?
    בנוסף נאמר לנו בסקירה שכמות מי השפיר תקינה אך בגבול התחתון.

    אנחנו כבר ממש מבולבלים, עשינו כבר ייעוץ גנטי אחרי החלבון העוברי והומלץ לא לעשות מי שפיר. האם בתוספת הנתונים האלו זה מעיד על משהו?

    תודה רבה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    wormian bone וקשר לדברים אחרים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שימי לב לשאלה שלי מלפניי כמה ימים

    רוני נועה
    17/08/2015

    איזה קטע. האם מה שהיה גבוה בחלבון עוברי זה ה hcg?
    גם לי יצא 2.11 בדיוק. ואצלנו נמצאו בסקירה שניה אצל
    ערן כסיף 2 וורמיאן בונס. איזה הזוי. סיפור דומה.
    מי אמר לך לעשות סקירה מכוונת ומתי? לפניי או אחרי הוורמיאן בונס?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    אור
    17/08/2015

    היי,
    הערך הגבוה אצלנו היה afp שזה אינדיקטור למומים במערכת העצבים בגלל זה עשינו סקירה מכוונת למערכת העצבים. אנחנו הולכים לייעוץ גנטי לגבי שני הממצאים ממש עכשיו. מה הרופא שלך אמר לך לעשות בנושא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבנתי

    רוני נועה
    17/08/2015

    אני גם ביקשתי מהיועצת הגנטית לחזור אליי. אבל הערך שהיה גבוה אצלי זה hcg ולא מעיד על מומים אלא יכול להעיד על בעיות שיליה.
    אני עשיתי בדיקת ניפט שיצאה תקינה (בדיקת הדם החדשנית "שמחליפה" מי שפיר.) אבל היא לא 100 אחוז ולא מכסה הכל. אני ממש לא יודעת מה לעשות. אני גם כבר בשבוע 23. עדכני מה אמרה לכם היועצת הגנטית בבקשה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רק עכשיו ראיתי את ההודעה

    אור
    23/08/2015

    הגנטיקאית אמרה שעם הנתונים האלו לא מגיע מי שפיר ממשרד הבריאות. לאחר התייעצות עם פרופ שוחט הגנטקאי החלטנו כן לעשות כי כבר נלחצנו מכל הסיפור...עשיתי את זה בשלישי. מתפללת שהכל יהיה בסדר מהתוצאות יהיו טובות.
    מקווה שגם אצלך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו