מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- wormian bone וקשר לדברים אחריםאור16/08/2015
שלום,
אני בת 29, כרגע בהריון שלישי בשבוע 21. שני ההריונות הקודמים נגמרו בהפלות בשבוע 8 בעקבות מחיצה שהוסרה.
שקיפות, סקירה ראשונה וסקר ביוכימי ראשון יצאו תקינים.
בחלבון העוברי קיבלתי ערך של 2.11 שהוגדר כגבולי והסיכון לטריזומיות 1:10000
נאמר לנו שרק צריך לעשות סקירה מאוחרת יחד עם מכוונת למערכת העצבים.
ביום חמישי עשינו סקירה כזו אצל ד״ר ערן כסיף ונמצאה wormian bone בודדת במרפס אחורי.
הבנו שכממצא יחיד הדבר אינו משמעותי, אבל האם יש קשר לערך הגבולי בחלבון העוברי?
בנוסף נאמר לנו בסקירה שכמות מי השפיר תקינה אך בגבול התחתון.
אנחנו כבר ממש מבולבלים, עשינו כבר ייעוץ גנטי אחרי החלבון העוברי והומלץ לא לעשות מי שפיר. האם בתוספת הנתונים האלו זה מעיד על משהו?
תודה רבה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שימי לב לשאלה שלי מלפניי כמה ימים
רוני נועה17/08/2015איזה קטע. האם מה שהיה גבוה בחלבון עוברי זה ה hcg?
גם לי יצא 2.11 בדיוק. ואצלנו נמצאו בסקירה שניה אצל
ערן כסיף 2 וורמיאן בונס. איזה הזוי. סיפור דומה.
מי אמר לך לעשות סקירה מכוונת ומתי? לפניי או אחרי הוורמיאן בונס?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
אור17/08/2015היי,
הערך הגבוה אצלנו היה afp שזה אינדיקטור למומים במערכת העצבים בגלל זה עשינו סקירה מכוונת למערכת העצבים. אנחנו הולכים לייעוץ גנטי לגבי שני הממצאים ממש עכשיו. מה הרופא שלך אמר לך לעשות בנושא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבנתי
רוני נועה17/08/2015אני גם ביקשתי מהיועצת הגנטית לחזור אליי. אבל הערך שהיה גבוה אצלי זה hcg ולא מעיד על מומים אלא יכול להעיד על בעיות שיליה.
אני עשיתי בדיקת ניפט שיצאה תקינה (בדיקת הדם החדשנית "שמחליפה" מי שפיר.) אבל היא לא 100 אחוז ולא מכסה הכל. אני ממש לא יודעת מה לעשות. אני גם כבר בשבוע 23. עדכני מה אמרה לכם היועצת הגנטית בבקשה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרק עכשיו ראיתי את ההודעה
אור23/08/2015הגנטיקאית אמרה שעם הנתונים האלו לא מגיע מי שפיר ממשרד הבריאות. לאחר התייעצות עם פרופ שוחט הגנטקאי החלטנו כן לעשות כי כבר נלחצנו מכל הסיפור...עשיתי את זה בשלישי. מתפללת שהכל יהיה בסדר מהתוצאות יהיו טובות.
מקווה שגם אצלך!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



