דקירות והתכווצויות בשבוע 15

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דקירות והתכווצויות בשבוע 15
    מאיה
    07/01/2016

    שלום
    בהריון תאומים שבוע 15 (לאחר שנתיים טיפולי IVF)
    מתחילת ההריון ועד היום יש לי התכווציות חלשות בבטן התחתונה (כמו כאבי מחזור) וגם דקירות בבטן התחתונה.. לפעמים בצד ימין לפעמים בשמאל וגם לעיתים בנרתיק עצמו
    הדקירות לא חזקות אך גם לא חלשות.
    אציין שעד לשבוע 11 הייתי עם תמיכה של נרות, זריקת גסטון וכדורי פרוגינובה אבל לא מרגישה שחל שינוי לאחר הפסקת התמיכה.

    בנוסף יש לי מעט הפרשות צהובות מהנרתיק.

    מה יכולה להיות הסיבה? האם זה נורמלי? תקין?
    מודאגת מאוד..

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דקירות והתכווצויות בשבוע 15 - תגובה

    ד``ר רון ברדין
    07/01/2016

    מאיה שלום רב
    אני מציע שתשתפי את רופא הנשים המטפל בך לבדיקת סוגיית ההפרשות .בהתאם הוא יוכל לתת לך את המידע האם את צריכה טיפול כלשהו. לגבי הדקירות זו תלונה סובייקטיבית מוכרת. כל עוד שלא ברמה שמטריד מעבר ל" פה ושם" לא אמור להוות בעייה אבל אם מחמיר , מתגבר, תכיפות עולה או שאת לא שקטה בעניין פני לבדיקת רופא אני מניח שיבדקו גם את אורך תעלת צוואר רחם שלך
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו