ריבוי מי שפיר האם יש סיבה לדאגה ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ריבוי מי שפיר האם יש סיבה לדאגה ?
    ורד כהן
    16/06/2016

    שלום
    הייתי עכשיו בבדיקה שיגרתית ויצא לי רבוי מי שפיר בבדיקה זה רשום ככה : כיס נוזל מקסימאלי 12.2 ס״מ ממש נלחצתי והרופא לא הסביר לי כלום רק אמר לי לבוא עוד שבועים במקום עוד 6 שבועות ורק אם עדין יהיה הוא יפרט לי מה זה אומר אני שבוע 26+5 ועד עכשיו כל הבדיקות יצאו לי תקינות לחלוטין כולל העמסת סוכר שיצא 93
    קצת קשה לי עם החוסר וודאות והאינטרנט לא טורם לי לדאגה הייתי שמחה לדעת מה זה אומר בדיוק אם יש טיפול ומה עושים החאה במידה ועוד שבועים זה ישאר ככה ? האם יש סיבה לדאגה ?
    תודה מראש על התשובה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריבוי מי שפיר האם יש סיבה לדאגה ? - תגובה

    פרופ` ישראל מייזנר
    17/06/2016

    בדיקה אינה מאפשרת להבין אם יש או אין ריבוי מי שפיר, אך ורק לפי עומק מקסימלי של כיס הנוזל. את כמות המים אומדים לפי כיסי נוזל הנמדדים בארבעת צידי הרחם, ונתון זה הקרוי AFI חסר לי. אם יש ריבוי מים, יש מקום לייעוץ גנטי לגבי דיקור מי שפיר, ויש צורך בסקירה מפורטת של אברי העובר לגילוי מקור לעודף הנוזל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה

    ורד כהן
    19/06/2016

    שלום רב ותודה רבה על התשובה הייתי שוב בבדיקה בגלל הלחץ שהייתי בו
    התגלה שיש לי ריבוי של בערך 26 הבנתי שזה נחשב לבינוני
    קיבלתי מלא הפניות לכלם מה שהמלצת
    האם לדעתך למרות שכל הבדיקות יצאו תקינות עד כו יש סיבה לדאגה
    מה האחוזים שכן יש לעובר איזשהו מום ?
    איך ניתן לקבוע אליך תור ? זה באופן פרטי בילבד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו