מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ריבוי מי שפיר האם יש סיבה לדאגה ?ורד כהן16/06/2016
שלום
הייתי עכשיו בבדיקה שיגרתית ויצא לי רבוי מי שפיר בבדיקה זה רשום ככה : כיס נוזל מקסימאלי 12.2 ס״מ ממש נלחצתי והרופא לא הסביר לי כלום רק אמר לי לבוא עוד שבועים במקום עוד 6 שבועות ורק אם עדין יהיה הוא יפרט לי מה זה אומר אני שבוע 26+5 ועד עכשיו כל הבדיקות יצאו לי תקינות לחלוטין כולל העמסת סוכר שיצא 93
קצת קשה לי עם החוסר וודאות והאינטרנט לא טורם לי לדאגה הייתי שמחה לדעת מה זה אומר בדיוק אם יש טיפול ומה עושים החאה במידה ועוד שבועים זה ישאר ככה ? האם יש סיבה לדאגה ?
תודה מראש על התשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריבוי מי שפיר האם יש סיבה לדאגה ? - תגובה
פרופ` ישראל מייזנר17/06/2016בדיקה אינה מאפשרת להבין אם יש או אין ריבוי מי שפיר, אך ורק לפי עומק מקסימלי של כיס הנוזל. את כמות המים אומדים לפי כיסי נוזל הנמדדים בארבעת צידי הרחם, ונתון זה הקרוי AFI חסר לי. אם יש ריבוי מים, יש מקום לייעוץ גנטי לגבי דיקור מי שפיר, ויש צורך בסקירה מפורטת של אברי העובר לגילוי מקור לעודף הנוזל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה
ורד כהן19/06/2016שלום רב ותודה רבה על התשובה הייתי שוב בבדיקה בגלל הלחץ שהייתי בו
התגלה שיש לי ריבוי של בערך 26 הבנתי שזה נחשב לבינוני
קיבלתי מלא הפניות לכלם מה שהמלצת
האם לדעתך למרות שכל הבדיקות יצאו תקינות עד כו יש סיבה לדאגה
מה האחוזים שכן יש לעובר איזשהו מום ?
איך ניתן לקבוע אליך תור ? זה באופן פרטי בילבד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)



.jpg)