מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הפרשות חומות לפני וסתשירה18/12/2016
לפני 4 חודשים התחתנתי אני בחורה ששומרת טהרת המשפחה ונתנו לי כדורים לפני החופה לעיכוב המחזור כדורי פרימולוט נור לפני החתונה הייתי מקבלת מחזור כל 28 יום אחרי החתונה קבלתי פעמיים אחרי 32 יום והאחרון היה לאחר 41 יום כמובן שבוע לפני שקבלתי וסת היתה לי הפרשה חומה על התחתונית אז עשיתי בדיקה פנימית עם פד ןראיתי דם שיארתי לעצמי שכבר למחרת בבוקר או בערב אקבל וסת.
הוסת לא הגיע ואפילו לאחר בדיקה פנימית נוספת הייתי נקיה ללא דם. את הדם ראיתי ביום ראשון ובשני בערב הייתי כבר נקיה ברביעי בערב ראיתי שוב הפרשה חומה ושוב עשיתי בדיקה פנימית ושוב היה דימום בפנים ועדיין לא קבלתי מחזור לא היתה הפרשה חיצונית רק פנימית בחמישי שוב הייתי נקיה ורק ביום שבת קבלתי וסת שהיה בן 3 ימים שבדרך כלל יש לי וסת 5 ימים וביום השישי אני כבר נקיה יש לציין שהוסת היה עם דימום קל ולא כמו בכל חודש רגיל.
הייתי אצל רופאת נשים והיא אמרה לי "שזה קורה" והדימום שראיתי זה דימום לפני וסת ! בתור אישה שומרת טהרת המשפחה לא הגיוני הדבר הזה כי מעולם לא היה דם פנימי כי מן הסתם אם לי יש דם פנימי אז זה משהו שיהיה לאחר מכן על האיבר מין הגברי.
היא עשתה לי אולטראסאונד ולא אמרה לי מה זה אומר אמרה לי קחי וזהו רק אמרה לי לקחת חומצה פולית ולעשות בדיקות גנטיות.
בבקשה ממך אפשר הסבר של מה שאני רואה.
האם זה תקין הדימום הזה ? יש לציין שלא קבלתי מכה ומעולם לא היה לי איחורים כאלו הייתכן זה בגלל הכדור?
אשמח לתשובה תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום וגינלי
ד``ר רון ברדין20/12/2016שירה שלום
מהתמונות ש צירפת אינני רואה מימצא חריג אם כי זו בהחלט התייחסות מוגבלת ולא מלאה רק על פי 3 תמונות אלה. מאחר ופורום זה עוסק כעיקרון בנושא האולטרהסאונד מציע בכל זאת שתפני להסבר מהרופא המטפל שלך אם אינך " סגורה" על סיבת הדימום . ראוי לציין שלא תמיד נימצא הסבר ברור לכל תופעה של דימום שאיננו סדיר
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנקודה לבנה
שירה20/12/2016אוקיי תודה רבה הבנתי.
אז מה זאת הנקודה הלבנה הזאת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)



