בדיקת אולטרסאונד ראשונה בהריון שני

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת אולטרסאונד ראשונה בהריון שני
    מורן
    23/12/2016

    שלום,
    הריון שני לאחר הריון ראשון תקין.
    וסת אחרונה 4.11. בדיקת בטא כבר ביום ה28- ב1.12 75 ובדיקה נוספת ב4.12 207.
    היינו בבדיקת אולטרסטונד ראשונה ב22.12, כביכול שבוע 6.6.
    הרופא מצא שק הריון 8*16, ושק חלמון. לא נצפה הד עוברי.
    הוא העריך שגיל ההריון צעיר יותר, 5.4, וביקש שנגיע שוב עוד 10 ימים.

    האם בהתחשב במועד בו גיליתי את ההריון ייתכן שזה אכן שבוע 5? יש לציין שהרגשתי כאבי ביוץ סביב היום ה15~ כך שלא חשבתי שהיה ביוץ
    מאוחר החודש.
    כמובן שאנחנו מאוד מודאגים, זה הריון שהגיע אחרי מעל לשנה של ניסיונות..
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תקינות הריון צעיר

    ד``ר רון ברדין
    23/12/2016

    היי מורן
    מאוד הייתי שמח לקצר לך טווחי זמן לודאות. לפי אולטרהסאונד כשרואים שק חלמון וכשעדיין לא מודגם קוטב עוברי זה מתאים לסביב 5 שבועות+
    דופק וקוטב עוברי רואים סביב 6+שבועות . אני בהחלט מסכים עם גישתו של הרופא שלך לביקורת עוד כ 10 ימים .עד אז נסיון להצליב עם הבטא לא תמיד לפי הספר ולכן אין מנוס אלא להמתין אלא אם כמובן יהיה דימום חריג או כאבי בטן קשים
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו