שאלה על הערכת משקל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה על הערכת משקל
    יפעת.
    12/07/2017

    שלום לרופאים הנכבדים. אתמול עברתו הערכת משקל שבוע 33 בדיוק משקל 1815 אחוזון 30. לא אלעה בפרטים אך הכל היה תקין ותואם את שבוע ההריון פחות חמישה ימים.בנוסף להערכת המשקל עשיתי מעקב התפתחות אצל ד"ר תומרקין המקסים. הכל נמצא תקין כולל כמות מי שפיר, התפתחות מוחית וכו.היקף בטן העוברית קטן ב 13 ימים. אציין כי תמיד היה פעם של שבוע וקצת. ההריון עד כה תקין לגמרי. סקירות, חלבון, שקיפות, העמסה. מחוסנת לcmv ובוצע בירור זיהומי. מי שפיר לא עשיתי כי אני בת 27 ולא הייתה לכך סיבה עד כה. השאלה מדוע הבטן שלה קטנה ועל מה יכול להעיד? אציין כי גם אני וגם בעלי אנשים נמוכים בערך 1.66 ורזים. בעלי אף נולד פג. הרופא אמר שאין כל סיבה לחשש אלא למעקב. בנוסף ציין כי זרימות טובות ותקינות וכך גם השלייה. השאלה שלי מה יכולות להיות הסיבות לכך לנוכח הרין תקין לגמרי ? הוזמנתי למעקב עד 3 שבועות הרופא אמר שאין כל סיבה ללחץ. מה אעשה במידה והיקף הבטן יגדל ולא יצטמצם? מה עוד ניתן לבדוק ולעשות? תודה לכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה על הערכת משקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גדילת העובר

    פרופ` ישראל מייזנר
    12/07/2017

    לפי הנתונים שאת מוסרת, ובהתייחס לעובדה שאת ובעלך לא גדולים...עובר שהינו קטן יותר אינו סיבה לדאגה, כל זמן שמדידתו אינה מחוץ לתחום הנורמה לגיל ההריון. כיון שאת במעקב גדילה אצל רופא מהשורה הראשונה, היי בטוחה כי יעקב כמקובל ואם יהיה צורך, יפנה אותך לבדיקות מתאימות או בירור נוסף במסגרת בית חולים.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו