ריבוי מי שפיר שבוע 37

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ריבוי מי שפיר שבוע 37
    חלי
    22/08/2017

    שלום רב ,
    נמצאת כרגע בשבוע 37 להריון בסיכון עקב לידה מוקדמת בעברי . לפני כחודשיים גילו ריבוי קל של מי שפיר ועשיתי העמסת סוכר של 100 שיצאה תקינה . מאז בשאר הבדיקות נמצא שכמות המים תקינה ולא דובר על כך שוב. אתמול הייתי במוקד בשל הרגשת צירים ותוך כדי בדיקה נמצא ריבוי מי שפיר ונכתב 263 (??) האם זה נחשב ריבוי?? וכמובן נשלחתי למיון , יום לפני זה עשיתי הערכת משקל אצל הרופא המטפל שלי ושם לא נאמר לי כלום על כמות המים . התייעצתי איתו והוא אמר לי שכמות כזו לא נחשבת ולא לגשת למיון. אני מעוניינת לדעת האם זה נחשב ריבוי? האם יכול להיות שלא ראו זאת עד כה? אציין כי שקיפות יצאה 2.2 nipt תקין , סקירות תקינות ואקו לב תקין. עובר גדול בשבוע ומשקלו 3.300, אשמח לתשובתכם תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריבוי מי שפיר שבוע 37

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריבוי מי שפיר

    ד``ר רון ברדין
    22/08/2017

    שלום רב
    קצרה היריעה מלתת הסבר שלם על סוגיית ריבוי מי שפיר .
    פרקטית , על פי ההגדרות, כמות מי שפיר של 263 זה מעט מעל גבול עליון כלומר זה ריבוי קל. בנוכחות סקירות תקינות ומהלך הריון תקין סבירות לבעיה קטנה מאוד ואת בשבוע מתקדם אך ככלל יש בירור לריבוי כגון סקירה מכוונת, ייעוץ גנטי , העמסת סוכר מלאה-עשית תקין
    כן יכולה להיות דינמיקה בין מדידות ( לרוב לא קיצונית)
    בכל מיקרה מציעה שתיועצי ברופא מטפל בנתונים הנל
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו