מעוניינת להיות אם פונדקאית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מעוניינת להיות אם פונדקאית
    מעיין
    27/12/2008

    חד הורית +3 בת 31 אשמח להגשים את חלום חייכם תמורת 150.000 ש"ח שתאמינו לי זה כלום בשביל להחזיק תינוק ביד אין מחיר לדבר מדהים שכזה במידה ואתה מעוניינים אתם מוזמנים לרשום לי כאן פרטים אני לא האכזב אתכם אני נאמנה מסורה ויהיה לכם רק טוב איתי מבטיחה !!! בריאה לחלוטין לידות תקינות הכל טוב {ברוך השם}

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוצה להיות אמא

    אורית
    27/12/2008

    היי לילי בהודעה שלך את עושה שימוש בכאב שלנו על מנת לקבל מחיר גבוהה יותר אין ספק שמה שאתם הפונדקאיות עושות ראוי לההערצה וההערכה גם כספית וגם מילולית אבל עדין זה לא אומר שצריך לנצל את הכאב שלנו בכדי לנסות ולהשיג יותר כסף ההורים המיועדים אינם מקור בלתי נדלה של כסף אנחנו נכנסים לחבות כבדים מאוד בעקבות כל התהליך בנוסף לכל הכאב שיש אז בבקשה לא להשתמש בכאב שלנו בכדי להשיג יותר כסף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאורית היקרה

    מעיין
    28/12/2008

    ראשית כל סליחה ומחילה עם פגעתי ברגשות של מישהו כאן זו ממש לא הייתה כוונתי אני ממש לא מבינה בכל העסק הזה ומאחר וראיתי שזה מין שוק פרוץ שכזה וניתן להיתמקח נכון זה לא נישמע טוב זה לא מכונית ולא ולא משהו אחר שקונים בשוק. אני ראיתי כאן פורומים שנשים לא מעטות קיבלו 150. ואף יותר ותאמיני לי גם אם את נותת 120 זה עולה לך בסופו של דבר יותר אני בטח לא מנסה לעשות שימוש לרעה בנושא הזה וברור אני חושבת על עצמי שאני לא העבוד שנה שלמה כי אף אחד לא יקבל אותי לעבודה בהריון ותביני כמה כסף אני מאבדת בשנת עבודה חישוב פשוט עולה לי יותר מ150 במקצועי . סליחה שאני נאלצת לרשום זאת כאן ולא לדבר שיחה אישית בטלפון אך אני רוצה שכולם ידעו במה זה כרוך שולא יחשבו שזה הרבה כסף וכמובן בל נישכח את העניין שבשיבלי זו מטרה אדירה לעזור לזוג להביא ילד זה מתעלה אפילו על הנושא הכספי .. אך ברור שלכל דבר יש מחיר . אז שוב סליחה יכול מאוד להיות שלא הייתי צריכה לרשום את זה בפורום את הסכום עצמו ולהגיע לאיזה פשרה עם בני זוג עדיין לא מאוחר מבחינתי אני החלטתי שאני הולכת עם זה עד הסוף ויהי מה ! הן בשביל הכסף והן בשביל המטרה הנעלה לעזור לזוג . שבוע טוב לכולם ובהצלחה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ללילי היקרה

    אורית
    28/12/2008

    היי לילי אני מקבלת את התנצלותך ושמחה שהבנת שזה פוגע ברגשות שלנו אין לי ספק שאין לזה מחיר אך הדיון על המחיר לא צריך להעשות דרך השימוש במצוקה שלנו אני מאוד מעריכה וחושבת שהמעשה שאתם עושות הוא מעשה שמעורר ההערכה והערצה אשמח לשוחח איתך לגבי העניין אם תירצי שיהיה לך שבוע נפלא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו