שאלות בקשר לחוזה תיווך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלות בקשר לחוזה תיווך
    עוד שאלות
    08/09/2007

    אני רוצה להיות פונדקאית ואני מבררת אפשרויות
    רציתי לבדוק אם אני ישודך לזוג מסויים שלא לוקח ליווי ותמיכה מעבר לחוזה התיווך ותהיה לי בעיה מסויימת עם הזוג חברת התיווך תידאג לי?
    חברת התיווך תגשר ביני ובין הזוג בבעיות מסויימות בתוך התהליך גם אם אין ליווי מבחינת הזוג?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלות בקשר לחוזה תיווך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ראשית חשוב לי לידע אותך שההחלטה

    עדה אטיאס
    09/09/2007

    לגבי ליווי של אנשי מקצוע לאחר אישור ועדה זו גם החלטה שלך ולא רק של הזוג.
    הועדה מחייבת כל זוג להפקיד 9000ש"ח לליווי מקצועי של עובד סוציאלי או פסיכולוג עבורך ועבור ילדייך.
    לגבי התערבות המרכז בתהליך במצב שבו אין ליווי, ברגע שזוג ופונדקאית מחליטים שאינם מעונינים בליווי שלנו כאנשי מקצוע, הם בעצם אינם רוצים בהתערבותנו בתהליך, ולכן אנו לא מתערבות כשאין לנו את המנדט לעשות זאת.
    הליווי מהותו לבנות את הקשר בין הצדדים מראשיתו, ולטפל בבעיות כשהן רק צצות, ולפני שהן מחמירות ולכן אם את מרגישה שמבחינתך הליווי משמעותי, ונותן לך בטחון רב יותר לצאת לדרך, את צריכה לשתף את הזוג בהרגשתך.
    חשוב שתדעי שליווי מבחינת הועדה יכול להינתן רק ע"י עובד סוציאלי ו/או פסיכולוג שיש להם את הכלים המקצועיים ללוות את התהליך .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליווי של מרכז

    מינה יולזרי
    09/09/2007

    ליווי כולל גם גישור במצבי קונפליקט. כשגורם מקצועיח מלווה תהליך פונדקאות ישנם מעט מאוד מקרים שיש צורך בגישור כי כמו שאת יודעת הקונפליקטים הגדולים מתחילים לפעמים בבעייה קטנה שבמידה והיא מטופלת היא לא הופכת לקונפליקט.

    במידה ואין ליווי הגישה שלנו היא כן לנסות ולגשר בין זוג לפונדקאית שהחלו אצלנו את התהליך וזאת במידה ושני הצדדים יקבלו אותנו כמגשרות.
    אבל אנו לא לוקחות אחריות לגבי התוצאות מסיבות ברורות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלות בבקשה

    עוד שאלות
    11/09/2007

    תודה על התשובות שלכן, אבל אני קצת מתלבטת...
    ממה שאתן אומרות בעצם זה שעדיף לפונדקאית בעצם להעדיף זוג שלוקח ליווי ותמיכה?
    ואם אני יריב חס ושלום עם האמא והיא לא תרצה לעשות ליווי? מי יעזור לי?
    כי לה בעלה עוזר בדרך כלל.
    השאלה היא אם אתן מגשרות ביני ובין הזוג שאין ליווי למרות הכל?
    תודה רבה, זה יעזור לי לפחד פחות להיכנס לתהליך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כשאת נכנסת לתהליך את יכולה מראש

    עדה אטיאס
    11/09/2007

    לבקש מאיתנו זוג שמעוניין בליווי ויש לא מעט זוגות כאלו.
    כמו שלך יש חששות גם הזוג מגיע עם חששות משלו, כך שאנו לא נכיר לך זוג שלא בטוח אם הוא מעוניין בליווי, אלא זוג שמצהיר מלכתחילה שהם יקחו ליווי, ובדרך זו לא תיצטרכי להכנס לקונפליקט בנושא, ותהיי בטוחה שאנו מלוות אותך ואת ילדדיך לאורך כל התהליך ועד חצי שנה לאחר הלידב.
    שנה טובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובות ו...

    עוד שאלות
    11/09/2007

    אם יש זוג מקסים שרוצה לעבור איתי את התהליך דרככן אבל בלי ליווי כי אין להם כסף נוסף לכך וחס וחלילה נריב באמצע התהליך? מה תהיה עמדתכן? מכיוון שאני מפחדת להיות לבד במערכת הזו.
    אם תהיה לי כימיה ראשונית עם זוג אז אני חושבת שזה יהיה לי חשוב מאוד ללכת דרך חברת תיווך שתעזור לי ותיתן לי מענה ותמיכה לכל אורך הדרך גם אם הזוג לא לוקח ליווי.
    סליחה על כל השאלות, אני רוצה לדעת בשביל להחליט אם להכנס לתהליך הזה או לא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כפי שכתבתי לך

    עדה אטיאס
    14/09/2007

    אנו מתאימות בין פונדקאית לזוג מבחינת ציפיות הדדיות.
    לך חשוב הליווי ולכן מראש נתאים לך זוג שמעוניין בליווי, במסגרת הליווי תקבלי מענה לכל בעיה שאלה ונושא שיעלה במהלך התהליך, לא נשאיר אותך לבד.
    את מוזמנת ליצור עימנו קשר אני בטוחה שאחרי שתקבלי מענה לכל השאלות שלך החששות יעלמו.
    0522907889 חג שמח ושנה טובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ענינו לך לגבי השאלה בהודעות קודמות

    עדה אטיאס
    14/09/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו