קשיי נשימה ושיעול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קשיי נשימה ושיעול
    יוחאי
    02/04/2008

    שלום וברכה ותודה מראש על העזרה.

    השאלה בקשר לפגית שבוע 28 שנתקפת בשיעול שמתלווה בליחות שממש חונקות אותה זה לא R.S.V. ולא שעלת אלא ווראלי בלבד אך עכ"פ קרה כבר מספר פעמים שהיא הכחילה ולא היה שום דבר שעזר לא דפיקות על הגב ולא סתם שהרמנו אותה היא טופלה בסטארואידים מסספר ימים(פחות מ5) וזה עבר אך חזר שוב אחרי שהיא נדבקה מאחותה התאומה.
    השאלות הן:
    האם יש דרכים נוספות לטיפול...(הרופא אמר שונטולין לא יעזור) ולהושיע אותה כשהיא מתחילה להשתעל או להכחיל(אנחנו מסקשנים אותה מדי פעם......)
    והאם אירוע של הכחלה יש בו כדי לגרום לפגיעות מוחייות(מדובר בהכחלה של פחות מ5 שניות).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קשיי נשימה ושיעול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיעול והכחלות

    ד''ר אילן גור
    03/04/2008

    ליוחאי בקר טוב,
    לא ציינת באם הפגית היתה מונשמת וכמה זמן וכן כמה זמן לאחר ההנשמה היתה מחוברת לחמצן. כמו בן לא מצויין גילה הנוכחי כעת ומה משקל הלידה.
    בהנחה שמדובר בפגית שהונשמה ונזקקה לטיפול בחמצן זמן ממושך בפגיה הרי יש להניח שריאותיה עדיין לא בריאות והן עובדות רק ב-50-60% מהיכולת שלהם ולכן הילדה נוטה יותר למחלות נשימתיות ובעקבות זאת לירידה בתפקודן לזמן קצר בעקר בשיעול ולכן ההכחלות הקצרות. ארועים כאלה אינן גורמות נזק מוחי מאחר והמוח יודע להסתדר לזמן קצר עם רמה נמוכה של חמצן ולכן אין להילחץ בשל כך. הרופא שלכם צודק שאין צורך ל"דחוף" תרופות על מנת להרגיע את ההורים אלא לטפל עיניינית בכל מצב ובהתאם למימצאי הבדיקה. ככל שתגדל הארועים האלה יחלפו וההכחלות ייעלמו. עליכם להיות אופטימיים ולקוות שתעברו תקופה קשה זו במהירות. האמינו ברופא שלכם ותשדלו להתייעץ רק אתו ולא עם המון יועצים ש"יודעים" כיצד לטפל גם ללא כל הכשרה בתחום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בנוסף לתודה

    יוחאי
    03/04/2008

    קודם כל תודה רבה.

    ובאמת שכחתי אכן היא היתה מונשמת פעמיים למשך 10 ימים נולדה קילו בלבד ולכן גם קיבלה חמצן במשקפים במשך 3 חודשים. כעת היא 3.6 קילו. על האבחנה אני רואה שקלעת בול, אך לא אמרת האם יש דרך לעזור לה לעבור את ההכחלה אחרי שהיא כבר הכחילה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רק לתת לה להירגע

    ד"ר אילן גור
    05/04/2008

    אין צורך לעשות כלום, ברגע שהיא נרגעת ואו מפסיקה להתאמץ הן באוכל והן מסיבה אחרת ההכחלה חולפת ללא שנגרם כל נזק.
    עם גדילתה הארועים יפחתו וייעלמו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו