הנקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הנקה
    רעות
    14/04/2008

    שלום רב!
    הקטנטנים שלי נולדו בשבוע 28, כיום הם בני חמישה חודשים (חודשיים מתוקן).
    הם יונקים ופעם ,פעמיים בשבוע תוספת של אינפמיל.
    הם יונקים יפה, טיטולים רטובים וכו'.
    אציין כי יש להם לשון קשורה. (יועצת הנקה שראתה אותם והיתה מופתעת כי למרות הלשון הם יונקים בסדר, אך אמרה שיש עדיפות כי נבצע clipping)

    בפעם האחרונה שהיינו בטיפת חלב הם עלו קצת (250 גר') במהלך החודש האחרון, והאחות הציעה לי לעבור לאינפמיל אחרי כל הנקה. (האמת, שמההתחלה היא לא ממש "סמכה" על ההנקה שלי והיא טענה שהם עלו עכשיו רק בזכות התוספת- מה שכלל לא נכון)

    מה ניתן לעשות כדי שיעלו יותר?!
    אני לא רוצה להפסיק עם ההנקה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הנקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לתת יותר תוספת

    ד''ר אילן גור
    15/04/2008

    לרעות בקר טוב,
    אני מבין שמדובר בתאומים ( יכול להיות גם יותר)
    עליה בקצב של 250 גרם בחודש הינה נמוכה מאד ( הממוצע זה עליה של 800 גרם בחודש)
    אנו בעד הנקה אך זה כנראה לא מספיק להם.
    ההמלצה היא להניק לסרוגין כל פעם אחד מהשניים והשני יקבל תחליף חלב אם המיועד לפגים ולעקוב אחר המשקל כל שבוע.
    הצוות שעוקה אחרי ילדייך אינו מתיימר להיות נגדך אוא נגד שיטות הטיפול שלך בהם ולכן לעיתים כדאי להקשיב להם ואו לבחור צוות אחר שאת סומכת עליו על מנת לא לקבל את התחושה שהם לא עוזרים לך.
    חג שמח ונקווה שיעלו יותר טוב במשקל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו