קורס שני של צלסטון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קורס שני של צלסטון
    מירב
    02/05/2008

    שלום רב,
    זהו הריוני השיש כל ילדי נולדו פגים בין שבוע 32-36 בשל היפרדות שיליה ניסתרת עקב קרישיות יתר ןלכן הרופא נתן לי בשבוע 28שני זריקות להבשלת הריות של 6מ"ג וכעבור 24 שעות עוד 6מ"ג ושוב קיבלתי בשבוע 32עוד סידרה של זריקות אלא בפעם 12מ"ג וכעבור 24 שעות שוב 12מ"ג אני כרגג בשבוע 33שאלתי היא למה לא ממליצים היום על שני קורסים של צלסטון?מה הסיבוכים אפשרים לי ולילוד?ומה יהיה מצבו אם יולד בעוד שבוע?(ביגלל פתיחה ולחץ דם גבוה)אודה לך על תשובה מהירה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קורס שני של צלסטון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צלסטון בהריון

    ד''ר אילן גור
    02/05/2008

    למאירה שבת שלום,
    קודם כל מומלץ מאד לתת צלסטון בהריון בסיכון ללידת פגים.
    השאלה באם לחזור על המנה כעבור חודש אינה נושאת תשובה אחת החלטית.
    ישנם הנותנים כעבור חודש מנה שניה וישנם שלא נותנים. לא אלאה אותך בתיאוריות השונות אך עלייך לדבוק ברופאים המטפלים בך ובפרוטוקול שלהם
    לא הוכך כל נזק לאם ואו לעובר ממתן צלסטון ולכן התרופה מומלצת ללא חשש.
    התרופה נועדה להבשלת הריאות ומאחר ובשבוע 34 רב הפגים עם ריאות בשלות באופן טבעי ההמלצה לתת זאת עד שבוע 33 ובמרווחים של חודש ממנה אחת ( שתי זריקות במנה) למנה השניה.
    אז מאחר ואת כבר בשבוע 32 עם 2 מנות טיפול את יכולה להיות שקטה בנושא של הבשלת הריאות לתינוק שייולד במז"ט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על תשובתך המהירה

    מירב
    02/05/2008

    אני כרגע בשבוע 33+4מרגישה את הלידה קריבה באיזה שבוע לא מפסיקים לידה?הערכת משקל כ-1800האם יצטרך טיפול נימרץ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבוע 34

    ד''ר אילן גור
    04/05/2008

    הסיכוי שילדך יהיה זקוק לטיפול נמרץ אינו גדול אם כי במשקלו יהיה חייב להיות מאושפז בפגיה.
    המקובל לא להילחם יותר מדי כאשר הההריון הגיע לשבוע 34 אך כל יום ברחם באם התנאים טובים לעובר הינו מבורך.
    שיהיה בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו