מזון לפגים וחיסונים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מזון לפגים וחיסונים
    קארין
    09/06/2008

    שלום ד"ר גור
    ביתי נולדה בשבוע 27+6 במשקל 1150, כעת בת 6 חודשים כרונולוגי ו-3 חודשים מתוקן.

    ברצוני לשאול מס שאלות:

    1. מתי מתחילים לנסות מזון מוצק אצל פגים (כרונולוגי או מתוקן)?

    2. מתי אפשר לתת מים? (אציין כי מחצית מהארוחות אני מניקה ומחצית היא מקבלת סימילאק נאושור)

    3. בעת השחרור מהפגיה נאמר לנו שלקראת גיל חצי שנה נתייעץ לגבי המשך האכלה בסימילאק נאושור. כיום משקלה 5.800, האם ניתן לעבור לסימילאק רגיל ולא של פגים?

    4. נתנו לה שני חיסונים של רוטריקס ובפורום ציינת שישנם שלושה חיסונים, היתכן שישנה אופציה לשני חיסונים בלבד?

    5.נתנו לה שני חיסונים של פרבנר בהפרש של שמונה שבועות בין הראשון לשני ובעתיד בין השני לשלישי. האם גם בין השלישי לרביעי נדרש לספור שמונה שבועות או שרק בגיל שנה עלינו לחסן אותה?

    תודה מראש ויום טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מזון לפגים וחיסונים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות נכונות

    ד''ר אילן גור
    09/06/2008

    לקארין ערב טוב,
    לגבי מים ---- אין צורך ךתת מים מאחר והאוכל שלהם מבוסס על מים בלבד.
    לגבי מוצקים יש להתחיל בגיל חצי שנה מתוקן ולא כרונולוגי. הם זקוקים לחלב בלבד עד אז
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו