קשיי האכלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קשיי האכלה
    הילה
    17/06/2008

    היי דוק' ,
    בני נולד בשבוע 35+5 במשקל 1.750 ק"ג . ללא בעיות בפגייה מלבד חשש ל-NEC שהתברר כלא נכון ואכל בעיקר מזונדה מכיוון שהיה מתעייף ,היום גילו הכרונולוגי כמעט 4 חוד' במשקל 6.2 ק"ג .
    הוא מתפתח יפה (לדעתי) צוחק,מכניס דברים לפה,ישן לילה מלא (טפו,טפו... :-) ,מחזיק את ראשו וכו וכו אבל ישנו קושי גדול מאוד להאכיל אותו בחלק מן ההאכלות הוא משתולל ובוכה משחק עם פיטמת הבקבוק והלשון (ובזמן שהוא רעב כי הוא מחפש פיטמה ) ...כמובן שזה מתיש אותו ואותנו מאוד מאוד (בשינה הוא אוכל מצויין ויש ארוחות בערות שהוא גם אוכל דווקא בסדר גמור) .כלכלה : נאושור בלבד כל 3.5 שעות .
    תודה רבה,
    הילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קשיי האכלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עליה מוגזמת במשקל

    ד''ר אילן גור
    18/06/2008

    בקר טוב הילה.
    ילדך עלה למעלה מ-4.5 קג ב-4 חודשים זאת כאשר הוא פג במשקל די נמוך.
    לדעתי הילד מקבל יותר מדי כלכלה ולכן נ"נלחם" באוכל
    תנסו לרדת במינון או בכמות או ברווח בין בארוחות ותגלו שהשיתוף פעולה יהיה טוב יותר.
    לא הייתי נלחם בו בקצב עליה כזה במשקל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו