אינפמיל א.ר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אינפמיל א.ר
    קארין
    19/06/2008

    שלום,
    ביתי בת חצי שנה כרונולוגי, נולדה בשבוע 27+6 ושוקלת 6 קילו. לאחר התיעצות עם רופא הוחלט לעבור מסימילאק נאושור למזון רגיל אך היות והיא פולטת הומלץ לי לתת לה אינפמיל א.ר שלב 2.
    אציין כי אני נותנת לה 2 ארוחות ביום סימילאק והשאר בהנקה.
    ברצוני לברר האם מזון האינפמיל מכיל את כל המרכיבים הנדרשים להתפתחות תינוק ופג בפרט ( ע"מ שלא יחזור מקרה רמדיה ובגלל ההודעות בתקשורת לגבי בדיקה יתרה שמזון לתינוקות עובר) - שכן אני רוצה להיות בטוחה שעשיתי צעד נכון במעבר מסימילאק נאושור לאינפמיל.
    אוסיף כי אתמול נתתי לה אינפמיל וניא אכן פלטה פחות אך הפליטה היתה גושית ולא נוזלית כמו בסימלאק ואני דואגת שגושים אלו יכולים ליצור חנק (מאחר ובדר"כ היא אוכלת ארוחה זו לפני השינה)
    האם חששותי נכונים ואחרי כמה זמן ניתן לתת להם לישון אם הם פולטים ואוכלים אוכל 'כבד' כזה?
    תודה ויום טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אינפמיל א.ר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלכלה

    ד''ר אילן גור
    19/06/2008

    לקארין ערב טוב,
    אנפמיל AR הינו מזון מוכר ונפוץ בשימוש.
    הרכב המזון שלו דומה להרכב של כל שאר תחליפי חלב אם.
    האוכל מכיל מרכיב של מזון הגורם לו להיות סמיך יותר בקיבה ולכן יש פחות פליטות איתו ולזה הוא נועד.
    זוהיא הסיבה מדוע תוכן הפיטה היה גושי יותר.
    באם את לא שקטה ההמלצה שלי שתחזחרח לניאושור איתו גדלה הילדה בצורה תקינה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו