מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בהמשך לתשובתך...חגית01/07/2008
שלום ד"ר! בהמשך לתשובתך ,אני אכן שוקלת את ילדיי אחת ל-3 חודשים. הילדים עולים משהו כמו 200 גרם במשך תקופה זו. אני עדיין מודאגת כיוון שהילדים אוכלים יפה אבל פשוט לא גדלים. יחסית לפגים הם לא נולדו כ"כ קטנים 1758, 1850... הפחד שלי שאנחנו מפספסים משהו ואולי כן ישנה סיבה לכך שהם בקושי עולים במשקל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
ד&02/07/2008לחגית בקר טוב, באם משקלם עולה ב-200 גרם ב-3 חודשים אכן ישנה בעיה. המלצתי לך היא להיוועץ עם מומחית לתזונת תינוקות אשר תבנה לך דיאטה המכילה תוספים עשירי אנרגיה למזון וכך להגדיל את כמות הקלוריות. אני אישית מאמין שהילדים אשר מתפתחים היטב, פעילים ולמאי חיים בריאים בגופם ובנפשם יותר מאלה ששמנים ונראים כמו " בטטות" ללא שמחת חיים וללא פעילות אקטיבית. בסיכום: לאחר התייעצות עם מבינה בתזונת תינוקות אני מקווה שהרוגע יחזור אלייך והתינוקות יגדלו בקצב שלהם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתזונאית
חגית02/07/2008ד"ר אילן גור מצטערת שאני משגעת אותך... אבל התייעצנו כבר עם דיאטנית/ תזונאית. אנחנו מעשירים להם את האוכל כמה שאפשר לא נראה לי שאפשר יותר, בשמן ניסינו פוליקוז.עדיין הילדים לא משמינים ונשארים כל הזמן סביב אותו משקל.באמת הם מאוד פעילים אך רוב הילדים בגיל הזה כך. יכול להיות שהם רגישים לחלב והגוף שלהם לא סופג את המטרנה??? לאיזה כיוונים אפשר לפנות אני כבר ממש מתוסכלת כי משהו פה נראה לי לא הגיוני...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתזונאית
חגית02/07/2008ד"ר אילן גור מצטערת שאני משגעת אותך... אבל התייעצנו כבר עם דיאטנית/ תזונאית. אנחנו מעשירים להם את האוכל כמה שאפשר לא נראה לי שאפשר יותר, בשמן ניסינו פוליקוז.עדיין הילדים לא משמינים ונשארים כל הזמן סביב אותו משקל.באמת הם מאוד פעילים אך רוב הילדים בגיל הזה כך. יכול להיות שהם רגישים לחלב והגוף שלהם לא סופג את המטרנה??? לאיזה כיוונים אפשר לפנות אני כבר ממש מתוסכלת כי משהו פה נראה לי לא הגיוני...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)