בהמשך לתשובתך...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בהמשך לתשובתך...
    חגית
    01/07/2008

    שלום ד"ר! בהמשך לתשובתך ,אני אכן שוקלת את ילדיי אחת ל-3 חודשים. הילדים עולים משהו כמו 200 גרם במשך תקופה זו. אני עדיין מודאגת כיוון שהילדים אוכלים יפה אבל פשוט לא גדלים. יחסית לפגים הם לא נולדו כ"כ קטנים 1758, 1850... הפחד שלי שאנחנו מפספסים משהו ואולי כן ישנה סיבה לכך שהם בקושי עולים במשקל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בהמשך לתשובתך...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    ד&
    02/07/2008

    לחגית בקר טוב, באם משקלם עולה ב-200 גרם ב-3 חודשים אכן ישנה בעיה. המלצתי לך היא להיוועץ עם מומחית לתזונת תינוקות אשר תבנה לך דיאטה המכילה תוספים עשירי אנרגיה למזון וכך להגדיל את כמות הקלוריות. אני אישית מאמין שהילדים אשר מתפתחים היטב, פעילים ולמאי חיים בריאים בגופם ובנפשם יותר מאלה ששמנים ונראים כמו " בטטות" ללא שמחת חיים וללא פעילות אקטיבית. בסיכום: לאחר התייעצות עם מבינה בתזונת תינוקות אני מקווה שהרוגע יחזור אלייך והתינוקות יגדלו בקצב שלהם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונאית

    חגית
    02/07/2008

    ד"ר אילן גור מצטערת שאני משגעת אותך... אבל התייעצנו כבר עם דיאטנית/ תזונאית. אנחנו מעשירים להם את האוכל כמה שאפשר לא נראה לי שאפשר יותר, בשמן ניסינו פוליקוז.עדיין הילדים לא משמינים ונשארים כל הזמן סביב אותו משקל.באמת הם מאוד פעילים אך רוב הילדים בגיל הזה כך. יכול להיות שהם רגישים לחלב והגוף שלהם לא סופג את המטרנה??? לאיזה כיוונים אפשר לפנות אני כבר ממש מתוסכלת כי משהו פה נראה לי לא הגיוני...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונאית

    חגית
    02/07/2008

    ד"ר אילן גור מצטערת שאני משגעת אותך... אבל התייעצנו כבר עם דיאטנית/ תזונאית. אנחנו מעשירים להם את האוכל כמה שאפשר לא נראה לי שאפשר יותר, בשמן ניסינו פוליקוז.עדיין הילדים לא משמינים ונשארים כל הזמן סביב אותו משקל.באמת הם מאוד פעילים אך רוב הילדים בגיל הזה כך. יכול להיות שהם רגישים לחלב והגוף שלהם לא סופג את המטרנה??? לאיזה כיוונים אפשר לפנות אני כבר ממש מתוסכלת כי משהו פה נראה לי לא הגיוני...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו