חיסון פרבנר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חיסון פרבנר
    פולינה
    11/07/2008

    לרופא שלום רב, בני נולד פג בשבוע 31 במשקל 700 גר'. היום בן שנה וחודש כרונולוגי, שוקל 6 ק"ג. התפתחותו בעיניי איטית, אך לדברי רופא בסדר בהתחשב בפגות. רציתי להתייעץ איתך בנוגע לחיסון פרבנר. המליצו לנו לתת לו חיסון זה והתכוונו לעשות זאת ב3 מנות (7 ח', 9 ח' ושנה), אבל לקראת החורף הוא חלה בRSV ולאחר מכן סבל מצפצופים בריאות, שיעולים וכד' וטופל באינהלציות. בשלב כלשהו העלו שכנראה הוא אסמתי. בגלל שרוב החורף התעסקנו בנושא הבריאותי לא יצא לנו לחסנו. עכשיו הוא ב"ה נראה בריא, לא משתעל, לא מטופל בשום דבר ולכן התחלנו לחשוב על החיסון מחדש. בגיל שנה כרונולוגי הוא קיבל חיסון MMR ולקראת גיל שנה ו4 ח' יקבל חיסון מחומשת (דחף). רציתי לשאול, בבקשה: 1) האם לדעתך מומלץ לעשות חיסון פרבנר לבני? 2) במידה וכן, כמה מנות עליו לקבל ובאילו גילאים בהתחשב בחיסונים שמקבל בטיפת חלב? ועוד שאלה ברשותך, איך ניתן לדעת בוודאות אם בני אסמתי ומה זה אומר מבחינתי? יש דברים שכדאי להמנע מהם או לחילופין שמומלץ לעשות? תודה מראש ושבת שלום, פולינה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיסון פרבנר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיסון

    ד''ר אילן גור
    11/07/2008

    לפולינה ערב טוב.
    החיסון מאד מומלץ לבנך לאור כל מה שעבר וכל מה שעלול לעבור בתקופת החורף
    ההמלצה לגילו כעת הינה 2 מנות של החיסון בהפרש של חודשיים
    שבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו