פג גבולי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פג גבולי
    יעל
    06/08/2008

    שלום, בני נולד בשבוע 35.4 לאחר פקיעת הקרם הרירי בשבוע 35 ואז תוך שלושה ימים ירידת מים ולידה. נולד במשקל 2.5. לא היה בפגייה. קיבל סוכר ושהה עוד מספר ימים בבית החולים בגלל צהבת גבולית. בבית החולים ינק וקיבל תוספות. עלה במשקל יפה. הוגדר כ- 'חזק' אני בת 33. הריון הושג לאחר 3 שנים וטיפולי הפרייה מספר שאלות: 1. האם ידועה סיבה ללידה מוקדמת? עם מי אפשר להתייעץ לגבי זה? 2. היום רק יונק. בלילה ישן ומתעורר כל מספר שעות לאוכל אבל ביום רוב הזמן ער וחסר שקט. רק הנקה וטיולים מרגיעים אותו. האם קשור ללידה המוקדמת? האם יש פתרון? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פג גבולי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי לציין- הוא בן חודש וחצי.

    יעל
    06/08/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פג גבולי

    ד''ר אילן גור
    07/08/2008

    ליעל בקר טוב,
    אין סיבה מוגדרת ללידה מוקדמת בכלל ולירידת מים מוקדמת. ישנן סיבות רבות לכך והייתי ממליץ לך לעיין בתשובות קודמות.
    בקצרה בין הסביות השכיחות לירידת מים מוקדמת יכולה להיות זיהום של מי השפיר, אס"ק צואר הרחם, הריונות מרובי עוברים, ועוד..
    בנושא זה עלייך להתייעץ עם רופא הנשים שלך.
    לגבי התנהגותו של התינוק נראה שהוא ניזון יותר משי וקשה לו לישון במשך היום. כמה הוא שוקל היום?
    בנושא זה התייעצי עם רופא הילדים שלך ואו אחות טיפת חלב.
    לגבי ההתפתחות שלו לא צפויה כל בעיה בעתיד.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    יעל
    07/08/2008

    שוקל היום 4115- בן חודש ושלושה שבועות. לא נראה לי שהוא אוכל יותר מידי. אני מניקה אותו וברוב הפעמים לא רגוע, בוכה מאוד ורק עוד הנקות מסייעות. למשל בשעות הבוקר אני מרגישה שהוא לא שבע עד הצהריים. וגם בשעות אחה"צ עד הערב. מצד שני טיול עוזר להרגעה גם כן.אז אני כבר מבולבלת. אבל אני מרגישה שכל היום אני סביב ההנקה. הרבה פעמים כבר מרגישה שלא יוצא כלום. ויש לי כבר כאבים (מנסה לשחק איתו, להרים אותו וכו. לא ממש עוזר') תודה רבה על העזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עולה המון במשקל

    ד''ר אילן גור
    07/08/2008

    בהנחה שהוא ירד במשקל בשבוע הראשון והשלים את משקל הלידה לאחר 10 ימים הרי ילדך עלה 1600 גרם במשך 5 שבועות שזה מעל 300 גרם בשבוע. העליה המומלצת במשקל הינה 200 גרם בשבוע. הנקודה שאת מנסה להרגיעו כל הזמן על ידי הנקה כאשר הוא אומר לך שהוא רוצה תשומת לב ומשחק ( לכן הוא נרגע בטיולים ). מכאן כל שעלייך לעשות זה להאכילו בצורה מסודרת כל 3 שעות למשך 20 דקות הנקה בלבד ובשאר היום להשתשע עמו ללא האכלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    יעל
    07/08/2008

    לפי החישוב שלי- 7 שבועות- 240 גרם לשבוע בממוצע. עדיין מעל הנורמה? יופי. אנירגועה שהוא עולה במשקל. אנסה לקחת את המלצתך, למרות שאני ממש מנסה להחזיק אותו לנענע, לשחק (אולי לא יודעת איך...) וכשאני לוקחת אותו, הוא נוגח עם הראש ומנסה למצוץ וממש צורח. תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו