עלייה במשקל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עלייה במשקל
    בקי
    25/08/2008

    בני בן חודש ימים גיל כרונולוגי, נולד בשבוע 32 במשקל 1.980 ק"ג, שוחרר מהפגייה לאחר אשפוז של 18 ימים במשקל 2.280 ק"ג. הודרכתי להאכיל אותו במטרנה פגים כל 3 שעות ולהעלות את הצריכה בהתאם, בשבוע האחרון כלומר בשקילה לאחר 9 ימים הוא עלה כ450 גרם. האם זו עלייה גבוהה מידי במשקלו? האם יש צורך לשנות את הרגלי האכילה? אני כבר מבולבלת מכיוון שמכל צד אני מקבלת הנחיה אחרת. תודנ רבה בקי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עלייה במשקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עליה גדולה אך לא נורא

    ד''ר אילן גור
    26/08/2008

    לבקי בקר טוב,
    קצב העליה במשקל הרצוי הינו 150-250 גרם לשבוע.
    את לא הראשונה שחוששת שהילד לא גדל ו"דוחפת" עוד ועוד על מנת להיות בטוחה ואז מגלה שהוא עולה במשקל מהר מדי.
    כמות הכלכלה הרצויה לתינוק כמו ילדך הינה עד 180סמק/קג כלומר כעת משמקלו קרוב ל2500 גרם הוא זקוק לל-60 סמק לארוחה במקרה שהוא אוכל כל 3 שות. באם הוא לא רוצה לקום בלילה תני לו לישון גם 6 שעות וכך תרדי בארוחה אחת ולתוכלי להוסיף בארוחות האחרות בטאם הוא בוכה יותר מדי. הטכניקה לא חשובה אלא החשוב זה רגיעה והפסקת הרדיפה אחרי האבסת התינוק מחשש שייישאר קטן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו