בקע מפשעתי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בקע מפשעתי
    ענבר
    02/09/2008

    ד"ר גור שלום, בני בן ארבעה חודשים (חודשיים מתוקן). שוקל כ- 5.5 ק"ג. עבר לפני כחודש ניתוח לתיקון בקע מפשעתי. מס' ימים לאחר הניתוח הבחנתי בנפיחות במפשעה גם בצד השני (שלא נותח). מאז לא ראיתי שוב את הנפיחות במפשעה. כאשר הגעתי לביקורת לאחר הניתוח לבי"ח ציינתי זאת בפני הרופאה המנתחת והיא קבעה שיש לנתח גם את צד זה. חשוב לציין שהיא לא הצליחה להבחין בבקע (וגם רופא ילדים נוסף שבדק אותו לאחר מכן). מהי הדחיפות של ביצוע ניתוח זה? והאם מנתחים תינוק רק על סמך דיווח של האמא? בני לא בוכה הרבה וגם כשהוא בוכה ואני מנסה לראות האם קיימת הנפיחות- אני לא מבחינה בה. בביה"ח (סורוקה) טוענים שזה לא ניתוח שסובל דיחוי וחייבים לנתח מיד כשמזהים שבר כזה. אודה על חוות דעתך. ענבר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בקע מפשעתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לנתח,,

    ד"ר אילן גור
    05/09/2008

    לענבר בקר טוב, צר לי על ההחמצה באיבחון השבר מהצד השני. יש לנתח זאת בכל מקרה ולגבי הזמן באם אין כליאה של המעי לא הייתי נחפז לעשות זאת בימים הקרובים , אולי בעוד חודש? הניתוח יבוצע רק באם הרופא ואו הרופאה יהיו משוכנעים שיש מקום לניתוח. הסיפור של האמא מאד חשוב ומאד מכוון לאבחנה ולכן יש להתייחס לסיפורה ולקבל החלטות. במקרה של ניתוח הסיפור האימאי יכול לתמוך אך ההחלטה לגבי ניתוח תהיה רק לאחר בדיקה מעמיקה ואישור האבחנה בעטיה ינתחו את הילד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו