בעיית נשימה אצל פג

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיית נשימה אצל פג
    מרינה
    18/10/2008

    שלום, אחיין שלי נולד בשבוע 28 להריון במשקל 1300. עכשיו הוא בן 4 שבועות ועדיין לא נושם עצמאית. הוא נושם בעזרת וואפוטרם. כאשר מנסים להוריד לו את וואפוטרם, הוא עושה ירידות דופק. השאלות שלי: באיזה גיל הוא אמור לנשום עצמאית? האם יש בדיקה שהתוצאה שלה יכולה להצביע על בשלות הריאות או בעיה כלשהי? בתודה מראש, מרינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיית נשימה אצל פג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    מרינה
    18/10/2008

    האם צריך להרגיל את התינוק לנשום עצמאית ע"י הורדת וואפוטרם (ואז להסתכן בירידות דופק) או שזה עיניין של זמן עד שהריאות יבשילו והוא יוכל לנשום עצמאית? האם הנשימה בעזרת וואפוטרם באחוז חמצן רגיל יכולה לגרום לסיבוכים כלשהם בעתיד? בתודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בשלות מערכת הנשימה

    ד''ר אילן גור
    25/10/2008

    למרינה שלום רב,
    צר לי על העיכוב בתשובה אך לא ראיתי את השאלה שלך.
    ראשית הפג נושם עצמונית ולא מונשם . מכשיר הואפותרם "מזכיר" לפג לנשום ומונע הפסקות נשימה הגורמות לירידה בדופק. מערכת בקרת הנשימה מבשילה סופית לקראת שבוע 34-5 להריון כך שתוך שבועיים מיום שאלתך אני מצפה שהוא לא יזדקק לסיוע עם המכשיר המצוין לעיל אלא ינשום עם חמצן.
    לגבי הריאות ברור שהן לא בריאות לחלוטין אך יבשילו עם הזמן והוא יוכל להתפתח רגיל כמו כל ילוד אחר.
    הסבלנות פה חשובה ויש לתת אמון בכוחו של הפג להתגבר על הבעיות הקשורות לנשימה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו