מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בעיית נשימה אצל פגמרינה18/10/2008
שלום, אחיין שלי נולד בשבוע 28 להריון במשקל 1300. עכשיו הוא בן 4 שבועות ועדיין לא נושם עצמאית. הוא נושם בעזרת וואפוטרם. כאשר מנסים להוריד לו את וואפוטרם, הוא עושה ירידות דופק. השאלות שלי: באיזה גיל הוא אמור לנשום עצמאית? האם יש בדיקה שהתוצאה שלה יכולה להצביע על בשלות הריאות או בעיה כלשהי? בתודה מראש, מרינה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה נוספת
מרינה18/10/2008האם צריך להרגיל את התינוק לנשום עצמאית ע"י הורדת וואפוטרם (ואז להסתכן בירידות דופק) או שזה עיניין של זמן עד שהריאות יבשילו והוא יוכל לנשום עצמאית? האם הנשימה בעזרת וואפוטרם באחוז חמצן רגיל יכולה לגרום לסיבוכים כלשהם בעתיד? בתודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבשלות מערכת הנשימה
ד''ר אילן גור25/10/2008למרינה שלום רב,
צר לי על העיכוב בתשובה אך לא ראיתי את השאלה שלך.
ראשית הפג נושם עצמונית ולא מונשם . מכשיר הואפותרם "מזכיר" לפג לנשום ומונע הפסקות נשימה הגורמות לירידה בדופק. מערכת בקרת הנשימה מבשילה סופית לקראת שבוע 34-5 להריון כך שתוך שבועיים מיום שאלתך אני מצפה שהוא לא יזדקק לסיוע עם המכשיר המצוין לעיל אלא ינשום עם חמצן.
לגבי הריאות ברור שהן לא בריאות לחלוטין אך יבשילו עם הזמן והוא יוכל להתפתח רגיל כמו כל ילוד אחר.
הסבלנות פה חשובה ויש לתת אמון בכוחו של הפג להתגבר על הבעיות הקשורות לנשימה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



