מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בכי ללא הפסקהלינור23/10/2008
ד"ר גור היקר שלום, ילדתי תאומות בשבוע 32 היום הן בנות חודשיים וחצי (גיל לא מתוקן) אחת מהן מדהימה ורגועה ואחת מהן פשוט בוכה ללא הפסקה, היא מפסיקה לשעתיים כשהיא כבר ממש מעולפת מבכי, ישנה , וברגע שהיא מתעוררת שוב בוכה ושום דבר לא עוזר, רוב היום היא על הידיים חשבתי שהיא רעבה אז הגדלנו לה את האוכל ל- 120 ( המשקל שלה הוא 3900 ) אבל זה עזר רק ליום אחד , לקחנו אותה לרופא והוא אמר שמצבה הכללי בסדר והמליץ להוריד את האוכל ל- 90 ולהוסיף חצי כפית דייסת קורנפלור כי יש חשש לריפלוקס (היא לא פולטת) אך גם זה לא עזר תכשירים לגזים ניסיתי כבר הכל עכשיו אנו מנסים נרס הרוויס למרות שלא נראה לי שזו הבעייה , יציאות בסדר, אני פשוט אובדת עצות ועייפה מה עושים? זה קשור לאוכל ? אם יש לך עצה אני אשמח לשמוע תודה.. ומה דעתך על הקורנפלור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אי שקט
ד''ר אילן גור24/10/2008ללינור בקר טוב,
קשה לי לתת לך עצה אחת שתרגיע את בתך. עלייך לדעת שתאומות לא זהות הן שתי אחיות עם אופי שונה ולכן עלייך לראות את הבכיינית יותר כתינוקת שדורשת יותר תשומת ב לאו דווקא בשל בעיות רםואיות אלא בשל היותה כזאת. לא הייתי משנה כלום באוכל מאחר וזה לא רעב ולא כאבי בטן. הייתי אולי מנסה להחליף לה את סוג האוכל לכלכלה צמחית כמו איזומיל ולראות באם זה ישפיע עליה לטובה. הקורנפלור לא מוסיף כלום למעט קלוריות. אל תחפשי מחלות אצלה אלא תכווני את הטיפול ואת ההתייחסות שלך ושל בעלך לתינוקת וזה אולי ירגיע אותה ואתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



