ועוד מס שאלות בענייני כלכלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ועוד מס שאלות בענייני כלכלה
    רוני
    05/11/2008

    שוב.. שלום (שאלות על התינוקת עם הנתונים של השאלה הקודמת: שבוע 29, 5.5 חוד' כרונולוגי, 5 ק"ג) בגלל מחסור מאוד גדול בסידן וזרחן שהתגלה בבדיקות כימיה (עצם רעבה) בתי אוכלת בעיקר חלב שאוב בתוספת של HMF ובשבועיים האחרונים, בגלל שכמות החלב הנשאב מתחילה להיות גבולית, אני נאלצת להאכיל אותה בסימילאק נאושור פעם - פעמיים ביום. שאלה על כמויות: לפי החישוב של 150 גרם מזון לקילו ליום, בתי צריכה להגיע ל 750 גרם מזון ביום. למעשה היא אוכלת בין 600-700 גרם ליום, במנות בין 80 ל 120 מ"ל לארוחה. בחודש האחרון עלתה ב 560 גרם. במידה והגדילה תקינה האם זה יתכן שהיא אוכל פחות מהמומלץ? (לציין שחוץ מתקופת הפגייה, תמיד היא אכלה כמויות קטנות מהמומלץ) שאלה נוספת: את הארוחות של חלב האם היא אוכלת בתאבון רב ואילו בארוחות הסימילאק היא אוכלת לאט, עם הרבה פחות שיתוף פעולה ולעיתים קרובות לא מסיימת את הארוחה. ההמלצה במכתב השחרור היה סימילאק נאושור עד 9 חוד' מתוקן. מה עושים במקרה והיא פשוט לא מתרגלת לתמ"ל? ושאלה אחרונה: האם יש תרופה מומלצת (ומוכחת), שלא פוגעת באיכות החלב שעשויה להגביר כמויות חלב בשאיבה? הרבה הרבה תודה רוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלכלה

    ד"ר אילן גור
    06/11/2008

    לרוני בקר טוב, עליה של 560 גרם החודש נמוכה מהצפוי כ-800 גרם בממוצע וכך גם כמויות האוכל. ניתן להוסיף לחלב מעשירי קלוריות כמו גלוקוז ואו דייסות. לגבי הגברת כמות החלב התרופה המומלצת הינה מוטיליום והיא ללא תופעות לוואי ומוצלחת מאד. תבררי עם הרופא שלך על מינונים .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו