האכלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האכלה
    אלונה
    21/11/2008

    שלום ד"ר! מס' שאלות: 1. ביתי נולדה בשבוע 28+6 במשקל 870 ג', (אתמול הגענו לשבוע ה41 ), היא ניזונה מחצי מהארוחות מטרנה וחצי חלב אם. כרגע שוקלת 2240 ואוכלת 55CC לארוחה ז"א 440 ליממה. עד כה אכלה בצורה טובה מאוד ולעיתים נדירות לא סיימה את הבקבוק. מזה יומיים שאינה אוכלת בצורה טובה, היא מרגישה טוב מאוד, היא פשוט נרדמת תוך כדי אכילה ואז גם נחנקת ו אני מוציאה במהירות את הבקבוק וטופחת על גבה. ואז קשה מאוד לשכנעה לאכול את מה שנשאר. היא משאירה בין 15-25CC, לא בכל ארוחה. ראיתי את תגובותיך בעניין ההאכלה ועל כך שאין להכריח לגמור את הבקבוק ואין לעלות על 20 דק' לערך להאכלה. האם זה בסדר ל"וותר" לה על מה שנשאר? מה גורם לתינוק שאכל עד כה בצורה טובה לא לאכול פתאום? האם הכמות שאני נותנת לה גדולה מידי ולכן היא מתעייפת? תודה רבה מראש, תשובותיך מאוד עוזרות לי .. שבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האכלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלכלה

    ד''ר אילן גור
    23/11/2008

    לרונלי בקר טוב,
    את מציינת רק את הכמות והמשקל. חשוב לדעת כמה עולה משקלה מדי שבוע. קצב העליה הרצוי הינו כ-200 גרם בשבוע עד 250. באם את נותנת כלכלה מרובה יותר היא פשוט לא תאהב זאת. תתאימי עצמך לילדה ולא הילדה תתאים עצמה לכמויות.
    כמו כן רצוי שרופא יבדוק אותה על מנת לשלול בעיה בלשון ( פטריה?) ואו בעיה במעיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו