אולטרה סאונד ראש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אולטרה סאונד ראש
    שולי
    02/12/2008

    שלום דוקטור, ילדתי את בני ב10/11/08 בשבוע 34/02 משקל 2350. הוא היה בפגיה שבועיים עד הגיעו לשבוע 36 (כולל שבוע באינקובטור). עלינו לעשות לו אולטרה סאונד ראש בגיל חודש בגלל היפראקוגניות פריונטריקולארית. בתאריך 19/11 בוצע אולטרה סאונד ראש ורשום לי במכתב שחרור עדיין הדיות יתר. שאלתי היא מה ההבחנה הזאת? מה השלכותיה? רופאת הפגיה אמרה לי שאי אפשר לדעת שום דבר לגבי ההשלכות. זה בגלל הפגות וצריך לעשות את הביקורת. ביום א' אנו הולכים לעשות את הביקורת. האם תוכל להרגיעני ולו במעט? תודה רבה, שולי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אולטרה סאונד ראש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדעתי זה זניח

    ד''ר אילן גור
    02/12/2008

    לשולי ערב טוב,
    המימצא המצויין בבדיקת ה US ראש אינו מעיד על בעיה אלא על מימצא בבדיקה שקרוב לודאי אינה משמעותית מבחינת הנזק שיכול לבוא בעקבותיה. הבעיה שלנו כרופאים היא שלא ניתן לומר שהכל בסדר מאחר ולכל פגות עם או ללא מימצא בבדיקת US ראש יש סיכוי להתבטא בבעיות נוירולוגיות כאלה ואחרות ואח"כ ההורים מתלוננים שלא אמרו להם ולא ציינו זאת בפניהם .
    לכן אנו זהירים יותר.
    כרופא שלא מטפל בילדך אני יכול כמעט בוודאות לציין שזה רק מימצא בבדיקה והמשמעות הקלינית זניחה.
    אז בואי נמשיך לגדלו באופטימיות כמו כל ילד אחר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    שולי
    02/12/2008

    תודה רבה מקרב לב על תשובתך המהירה והמרגיעה. לילה טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו