איחור בהתפתחות גופנית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איחור בהתפתחות גופנית
    רן
    01/02/2009

    שלום וברכה אני אב לילד בן שנה וארבעה חודשים שנולד פג בתחילת שבוע 29 להריון. התפתחותו מזמן לידתו ועד לגיל 6-7 חודשים היתה נורמלית בהחלט, אך הילד כבר כבן שנה וארבעה חודשים, יש לו מבנה פנים ושיניים מפותחות לגילו אך גופו כשל תינוק בן 6-8 חודשים עדיין מראה התפתחות מאוד איטית, רק בחודש האחרון הוא הצליח להחזיק את ראשו באופן יציב הוא אינו זוחל או יושב או מראה נכונות גבוהה לגילו לעשות זאת.. שאלתי האם הוא ידביק את פער ההתפתחות שכן זה עניין של זמן? או שבכל זאת בגיל כזה צפויות בעיות בעתיד ומה הן? האם רצוי לקחת אותו למרפאה מסויימת לבדיקות או מה? אני מודה על ההתייחסות מראש יום טוב רן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איחור בהתפתחות גופנית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם לא במעקב?

    ד''ר אילן גור
    02/02/2009

    לרן ערב טוב,
    אני מתפלא על שאלותיך מאחר וזה אומר לי שהפג שלכם לא היה במעקב מסודר במכון להתפתחות הילד.
    פג שנולד בשבוע 29 חייב השגחה צמודה כל חודש לפחות במכון להתפתחות הילד ( על פי חוק בריאות והנחייות משרד הבריאות).
    ההתפתחות של הילד לא תקינה והוא חייב לעבור אבחנה על ידי נוירולוג, פיזיוטרפיסטים, ריפוי בעיסוק וניאונולוג.
    האם היו לו מימצאים בבדיקת US ראש טרם שחרורו.?
    אני מאד מודאג ממצבו ומקווה שכבר מחר תדאג שייבדק ויתחיל לקבל טיפולים מתאימים.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שוב...

    רן
    02/02/2009

    הילד אכן במעקב ומטופל, עובר פיזיוטרפיה כל שבוע ובדיקות בביתי חולים מאז שנולד. נשאר לו למיטב ידיעתי לעבור MRI עדיין לא נקבע מועד... כל מה שרציתי לדעת האם הוא יתגבר וידביק את פער הגדילה? מה הסיכויים? ומה החסרונות שעלולים להיווצר בעתיד...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העתיד לפניו ויש לקוות

    ד''ר אילן גור
    04/02/2009

    לרן בקר טוב.
    בטוחני שהרופאים והמטפלים בתינוק יודעים יותר טוב להעריך את עתידו וגם זה במיגבלה של ראיית העתיד.
    לגביך יש לקוות לכמה שיותר ולעשות מאמצים בהתאם. אל תתפתה לקבל "הבטחות" מכל אדם שאינו מכיר את ילדך, את הפגיעות בו, ואת הרפואה המפורסמת בנושא לגבי עתיד זה ואו אחר אפילו אם הוא הורה לילד עם פגיעות דומות. כל ילוד הינו עולם ומלואו והמהלך הרפאוי שלו הוא אינדיבידואלי שלו.
    תישארו עם תקווה ונקווה להתפתחויות חיוביעות בקשר לילדכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו