האכלות, פליטות, יציאות ושאר ירקות..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האכלות, פליטות, יציאות ושאר ירקות..
    שירי
    23/02/2009

    שלום, אני אם טריה לתאומים בנים בני חודשיים וחצי אשר נולדו פגים בשבוע 36, אחד 1.600 והשני 2.000 ק"ג. כבר בפגייה אכלו יפה, והם במגמת עליה מאז. (בגיל 9 שבוועת שקלו 4 ו 4.5 קילו) מהלידה הם אוכלים רק חלב אם, בבקבוקים וגם מעט ביניקה. סדר היום שלהם, בימים האחרונים: ארוחת בוקר ב-8:00. אח"כ ארוחות ב-12:00 ב-16:00 ב-20:00 וב-00:00, ואז שנת לילה, עם 2-3 התעורוריות לא לשם אכילה (מוצץ נופל וכו'...) עד 8:00. בכל ארוחה הם מקבלים בין 110-130 cc כל אחות שפגשתי מציעה דבר אחר והייתי רוצה להבין חד משמעית מה מומלץ. ארוחות קטנות ומפוזרות יותר על פני היממה או 5 ארוחות טובות ומשביעות? במצב הנוכחי שניהם אוכלים, בדר"כ בתיאבון, לפעמים גזים ו"גרעפסים" משבשים את מהלך הארוחה, וברוב הארוחות הם גם פולטים, הילד הקטן פולט יותר, אך אוכל כמויות זהות לאלה שאוכל הגדול. האם אנחנו נוהגים בסדר? לגבי יציאות: הילד הקטן יותר עושה קקי 3 פעמים ביום, בערך,והשני בערך פעם ביום-יום וחצי,אך יציאה גדולה. האם תקין? בדר"כ הצבע צהוב-חום בהיר, לעתים גם יוצא ירוק... :-) האם תקין? שאלה נוספת: בקרוב נשלב תמ"ל, באיזו ארוחה במהלך היום מומלץ לתת את התחליף? תודה סליחה על האורך... וכל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי לציין...

    שירי
    23/02/2009

    הם ישנים טוב מאוד בלילה וכן בין הארוחות במהלך היום, פרט לשעות אחר הצהריים המאוחרות (בערך שעתיים ששניהם די בכיינים). אני מניחה שעובדה זו אומרת דברים טובים לגבי ההרגלים שלהם, לא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טוב, אז עוד משהו קטן...

    גילי
    25/02/2009

    מאחר והם שניים, נורא קל ליפול להשוואות בנוגע ל"איך האחד אוכל/ ישן/ ערני וכו'... לעומת האחר" את ההשוואות שלי אני עושה בנוגע ל"איך הם אוכלים" וקרה כך שמאז שנולדו הם התחלפו באופי האכילה. הייתי שמחה לשמוע שזה קשור רק לגזים, איך זה נשמע לך? ל"בכור" זה קרה לפני 3-4 שבועות למשך שבועיים וכעת הוא אוכל נהדר. ל"צעיר" זה התחיל לפני כמה ימים. מדובר באכילה גרועה, איטית, מלווה בהמון גזים, גרעפסים, בכי וכאילו "אני רוצה לאכול, אבל אני לא יכולללללל.... ווואאאההה ....." יש לציין שבסופו שלך דבר הם אוכלים יפה, מסיימים מותשים, ואם לא באותו רגע, הם משלימים שעה-שעה וחצי אחר כך את הארוחה. כמו כן - יציאות, פיפי, שינה - כרגיל. מה דעתך? שוב תודה, וסליחה על הנידנוד. אם עקבתי נכון אתה בחופשה, אז: חופשה נעימה!! שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה, לא משנה, כבר הסתדרתי......

    גילי
    01/03/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סליחה, לא ראיתי את השאלות

    ד"ר אילן גור
    02/03/2009

    לשירי בקר טוב, מתנצל אך שאלתך לא נענתה בגלל שלא ראיתי אותה ולא משום סיבה אחרת אני שמל שהכל הסתדר ומבטיח להיות יותר ערני בקשר לשאלותייך הבאות שיהיה לך יום נהדר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה! יום נעים

    גילי
    02/03/2009

    אני רואה את הרצון הטוב והאיכפתיות מהתייחסותך לשאלות הכותבים כאן, ובטוחה שאעלה כאן שאלות נוספות בהמשך! :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו