מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האכלות, פליטות, יציאות ושאר ירקות..שירי23/02/2009
שלום, אני אם טריה לתאומים בנים בני חודשיים וחצי אשר נולדו פגים בשבוע 36, אחד 1.600 והשני 2.000 ק"ג. כבר בפגייה אכלו יפה, והם במגמת עליה מאז. (בגיל 9 שבוועת שקלו 4 ו 4.5 קילו) מהלידה הם אוכלים רק חלב אם, בבקבוקים וגם מעט ביניקה. סדר היום שלהם, בימים האחרונים: ארוחת בוקר ב-8:00. אח"כ ארוחות ב-12:00 ב-16:00 ב-20:00 וב-00:00, ואז שנת לילה, עם 2-3 התעורוריות לא לשם אכילה (מוצץ נופל וכו'...) עד 8:00. בכל ארוחה הם מקבלים בין 110-130 cc כל אחות שפגשתי מציעה דבר אחר והייתי רוצה להבין חד משמעית מה מומלץ. ארוחות קטנות ומפוזרות יותר על פני היממה או 5 ארוחות טובות ומשביעות? במצב הנוכחי שניהם אוכלים, בדר"כ בתיאבון, לפעמים גזים ו"גרעפסים" משבשים את מהלך הארוחה, וברוב הארוחות הם גם פולטים, הילד הקטן פולט יותר, אך אוכל כמויות זהות לאלה שאוכל הגדול. האם אנחנו נוהגים בסדר? לגבי יציאות: הילד הקטן יותר עושה קקי 3 פעמים ביום, בערך,והשני בערך פעם ביום-יום וחצי,אך יציאה גדולה. האם תקין? בדר"כ הצבע צהוב-חום בהיר, לעתים גם יוצא ירוק... :-) האם תקין? שאלה נוספת: בקרוב נשלב תמ"ל, באיזו ארוחה במהלך היום מומלץ לתת את התחליף? תודה סליחה על האורך... וכל טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין...
שירי23/02/2009הם ישנים טוב מאוד בלילה וכן בין הארוחות במהלך היום, פרט לשעות אחר הצהריים המאוחרות (בערך שעתיים ששניהם די בכיינים). אני מניחה שעובדה זו אומרת דברים טובים לגבי ההרגלים שלהם, לא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטוב, אז עוד משהו קטן...
גילי25/02/2009מאחר והם שניים, נורא קל ליפול להשוואות בנוגע ל"איך האחד אוכל/ ישן/ ערני וכו'... לעומת האחר" את ההשוואות שלי אני עושה בנוגע ל"איך הם אוכלים" וקרה כך שמאז שנולדו הם התחלפו באופי האכילה. הייתי שמחה לשמוע שזה קשור רק לגזים, איך זה נשמע לך? ל"בכור" זה קרה לפני 3-4 שבועות למשך שבועיים וכעת הוא אוכל נהדר. ל"צעיר" זה התחיל לפני כמה ימים. מדובר באכילה גרועה, איטית, מלווה בהמון גזים, גרעפסים, בכי וכאילו "אני רוצה לאכול, אבל אני לא יכולללללל.... ווואאאההה ....." יש לציין שבסופו שלך דבר הם אוכלים יפה, מסיימים מותשים, ואם לא באותו רגע, הם משלימים שעה-שעה וחצי אחר כך את הארוחה. כמו כן - יציאות, פיפי, שינה - כרגיל. מה דעתך? שוב תודה, וסליחה על הנידנוד. אם עקבתי נכון אתה בחופשה, אז: חופשה נעימה!! שירי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, לא משנה, כבר הסתדרתי......
גילי01/03/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה, לא ראיתי את השאלות
ד"ר אילן גור02/03/2009לשירי בקר טוב, מתנצל אך שאלתך לא נענתה בגלל שלא ראיתי אותה ולא משום סיבה אחרת אני שמל שהכל הסתדר ומבטיח להיות יותר ערני בקשר לשאלותייך הבאות שיהיה לך יום נהדר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה! יום נעים
גילי02/03/2009אני רואה את הרצון הטוב והאיכפתיות מהתייחסותך לשאלות הכותבים כאן, ובטוחה שאעלה כאן שאלות נוספות בהמשך! :-)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)