הנה חזרתי כבר עם שאלה חדשה...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הנה חזרתי כבר עם שאלה חדשה...
    גילי
    04/03/2009

    אולי היא טפשית, ואולי לא מתאימה לפורום.... אבל: שני התאומים הקטנטנים שלי, בני 3 חודשים, ונאלצים לבכות לפעמים במשך דקות ארוכות, מאחר ואני עסוקה עם האחד, כשגם השני זקוק לי. מאחר והם אוכלים חלב שאוב תמיד גם ההמתנה לאוכל שיתחמם היא "סשן בכי" בלתי פוסק (עד שמגיע המזון המיוחל...) עד כמה אפשרי לתת להם לבכות (כמובן מלית ברירה)?... האם מזיק באיזה שהוא אופן (כשזה כבר נהיה צרחות... אחד הילדים שלי מגיע לטונים מאוווווד גבוהים) :-) אני רצינית לגמרי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסבתות אומרות שזה בריא

    ד''ר אילן גור
    05/03/2009

    לשירי ערב טוב,
    הסבתות טוענות שבכי מפתח את הקול של הילדים ןלא צריך לדאוג מבכי. אני גורס שבכי הוא סוג של קומוניקציה בין הילד לבין האמא או המטפל בו וכאשר לא נענים לו מיידית הוא נעלה את הטונים של מנת לקבל את סיפוקו. לא צריך להתרגש יתר על המידה אלא לפתח זריזות רבה יותר על מנת להקטין את זמן הבכי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו